Sandmo Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Sjekka, det er bare Judas som har større ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Nest største tråden på b5-delen:D Hva er den største?? Og ikke minst, mest hits? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 der er mer sånn at folk er på de områdene dem hører til if u know what i mean ;) men du har jo noen som er mer aktive over alt enn andre .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 IKKE LES DETTE hvorfor begynte du å lese? så du ikke overskriften? forstod du den ikke? ikke les dette! stopp da! leser du ennå? du holder på å kaste bort verdifull tid, skjønner du det? - stopp da! slutt å lese, snart har du lest halve teksten, og du leser fremdeles,eller hva? ikke klarer du å slutte heller? eller? nei... jeg hadde rett. du klarer ikke å slutte. hva får du ut av dette egentlig. ingenting! nå må du gi deg, dette begynner å bli tåpelig... du bare klarer ikke å slutte. du er hypnotisert! nå er det bare noen setninger igjenn det går ennå en å slutte. men, du er for nyskjerrig til å gi deg. jeg vedder på at du kommer til å lese til siste ord. jeg hadde rett! Surfer du på nettby nå? Haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 lokal vits:) 2 samer fyllekjørte. Plutselig så de politiet i speilet. de svingte raskt inn i busslomme, hoppet i baksetet spente seg fast og satt der rolig. Politimannen banket på ruten og sa: " Hvor ble det av sjåføren?" "Han stakk av", sa den ene samen. "Stakk av? Det er jo nysnø rundt hele bilen, og ingen fotspor!? VOI SATAN, sa den andre samen, da er han jo sporløst fårsvoinne! [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 I antall innlegg ja. Men ikke visninger Word Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Surfer du på nettby nå? Haha... Japp:) å d gjør du å:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 der er mer sånn at folk er på de områdene dem hører til if u know what i mean ;) men du har jo noen som er mer aktive over alt enn andre Hva for no? Skjønte ikke helt relevansen :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Hva er den største?? Og ikke minst, mest hits? JUDAS Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 haha! ler meg i jæl bra vits mamma .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 "judge the elements of my ride".. Dypt Ghost! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Hva for no? Skjønte ikke helt relevansen :P nei jeg tror jeg e høy på noe ellernoesånnt :sombrero: leste gjennom selv men skjønte ikke mye .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 nei jeg tror jeg e høy på noe ellernoesånnt :sombrero: leste gjennom selv men skjønte ikke mye haha:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 :¨`·.·´¨; `·.¸Audi [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 "judge the elements of my ride".. Dypt Ghost! fant den på selv :D .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg