Tordie Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 hallo.. hvordan får jeg ut 20+ ekstra hester av golfen min? er en 1.8 16v PL med 129hk Har sportsfilter (K&N, i følge selger) og effektanlegg fra før, vet ikke om dette har så mye å si i forhold til effekt. så tips mottas med takk:) mvh. Tord Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Filter å effektanlegg er der lite å hente på.. Bytt/Fjern katalysator om du har dette.. Og en litt kvassere kam, så vil jeg tro du er et godt stykke på vei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 innsug fra kr motor kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 - KR 41mm innsug (er det vel?) - Sett med kammer - tilpasset 4-2-1 grenrør - evt overborr 1.9L eller bytte til 2L bunndel fra Passat 35i/Golf 3 Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg