Gå til innhold

Stille brekket på e34?

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Skal du bare stramme brekket?

Det gjør du under mansjetten til håndbrekken.. Er vel en 10'er om jeg ikke tar helt feil?

en til venstre, og en ti høyre side..

Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,-

BMW e36 Cab

[x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ja et min mening funker brekket som det skal på bmw'n, klarer jo ha brekket på når bilen står i oppoverbakke, og alt. Men på Eu sa de dette var for dårlig? De sa det skulle låse på tørr asfalt.

 

Får prøve og stramme det opp, så de blir fornøyde,

 

Noen som har byttet bremserør på e34 før?

 

vanskligt?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bare stramme brekket?

Det gjør du under mansjetten til håndbrekken.. Er vel en 10'er om jeg ikke tar helt feil?

en til venstre, og en ti høyre side..

Nei nei nei... Man får da gjøre det riktig når man først skal gjøre det.. Når man skal stramme brekket så skal man alltid legge inntil bånda først.. Det gjør man igjennom et bolthull på skivene bak.. der er det justeringsskrue inni.. Deretter justerer man på wieren hvis det skulle være nødvendig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Nei nei nei... Man får da gjøre det riktig når man først skal gjøre det.. Når man skal stramme brekket så skal man alltid legge inntil bånda først.. Det gjør man igjennom et bolthull på skivene bak.. der er det justeringsskrue inni.. Deretter justerer man på wieren hvis det skulle være nødvendig.

 

 

På e34 lurer jeg på om det hullet ikke er der .. dvs du må av med skivene ..

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe justering via bolthull på E34????

Må av med skiva for å justere. Mulig jeg tar feil, men har byttet bremsesko på E34 før.

Åh herregud, les hva jeg skriver da... det er justering på brekket igjennom bolthullet.. Hvorfor kværulerer du på det hvis du ikke er sikker? Jeg sier det fordi jeg vet det!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår