Gå til innhold

70 chevelle 502(?)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hei har nettop fått godbilen som eg kjøpte frå usa for ca eit halvt år sia, i anonsa stod det at det var en ny 502 motor. men mororen ser ikkje ny ut, tror det opprinleg har vore en 454 men er ikkje sikker.

noen som vet kor motorkoden står på disse motorene?

 

motoren har edelbrock insug og demon gasser, lurer på om der er en kvass kam og (hørest sånn ut på gangen)

 

ellers er bilen pen, innvendig: nye dørsider, nytrekte seter, nytt dørkteppe, nytt taktrekk..

 

utvendi: ny chrom, ny lakk (dårla lakkering) fant også 2 rusthull, eit i kvar hjulbue bake, merka det etter en fin liten burn out då bilen fylte seg med røyk, åpna bagasjerommet å røykskya steig ut..så må nokk sveise litt..

 

legger ut nokre bilder av skuta:)

IMG_8309.jpg

 

IMG_8297.jpg

 

IMG_8299.jpg

 

IMG_8304.jpg

 

IMG_8310.jpg

 

IMG_8305.jpg

 

IMG_8308.jpg

 

måper det fell i smak:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne vert av interesse og vist kva som har stått i bilen orginalt av motor gir osv. kordan kan eg lese dette ut av VIN nr? none steder på nette eg kan taste inn VIN og få svaret?

 

noen som vet, glad for alle svar.(ny i chevrolet game)

 

Tror du må finne build sheet'n som fulgte med bilen din om skal du få svar på det.

Med VIN nummeret kan du se om det er en SS.

Chevrolet er ikke så lett å finne ut av slikt som andre bil fabrikanter.

 

Trim tag'n framme i motor rommet kan også avsløre mye men jeg kjenner mest til Pontiac.

Du kan jo ta et bilde av trim tag'n så kan vi se hva vi finner ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne vert av interesse og vist kva som har stått i bilen orginalt av motor gir osv. kordan kan eg lese dette ut av VIN nr? none steder på nette eg kan taste inn VIN og få svaret?

 

noen som vet, glad for alle svar.(ny i chevrolet game)

 

Fine biler det der, liker 70-72 Chevelle jeg å. Før 1972 er det ikke så mye info du får fra VIN nummeret ang motor, annet enn om den var med 6’er eller 8’er.

 

På disse linkene finner du en del info om decoding o.l:

http://www.chevellestuff.com/index.htm

http://www.chevelles.com/

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

 

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår