quack Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Jenter kjører jo som regel litt mer "kontrollert" da;) i alle fall det inntrykket jeg har av norske jenter.. Kjører du capri, capri-pia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-pia Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by quack Jenter kjører jo som regel litt mer "kontrollert" da;) i alle fall det inntrykket jeg har av norske jenter.. Kjører du capri, capri-pia? Nei desverre :( Men skal ha en som 1.bil.. Har ikke fått tatt lappen enda jeg :( Til å gråte av.. Siter - 1989 Scania P113 8x4 - 1988 Volvo 740GLT 16valve x 1992 Opel Corsa 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by capri-pia Nei desverre :( Men skal ha en som 1.bil.. Har ikke fått tatt lappen enda jeg :( Til å gråte av.. Kjøpte egentlig en Capri som første bilen min. Men så blei det mætta tull med selgern så det gikk i vasken. Her er en fin en :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg