luigi Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 den sprayen så effektiv ut^^ ser ut til og bli en bra bil dette:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Prøvde først me litt bremse rens men olja rant ikke vekk bare klebra seg der jeg gnidde hvis du skjønner.. Så fikk jeg tips a en kamerat om å bruke den mr muskel ovn rens sprayen.. Fant en i kjøkken skapet :D Funka ekstremt bra! Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Tok en shau i garasjen her på lørdag.... Og hvis allt går etter planen så er bilen ferdig te lakering i løpet av påskeferien :) Kjørte ut bilen Sånn så det ut før jeg gjore noenting Fått på plass det meste :) Blei vel bra nå? Skal ha hyller bortover hele her ettervært :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Dette ser bra ut:) Ferdig i løpet av påske ja, Ikke værst:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Pent! Hvilken farge skal du ha? Er det hull midt på potta di (nest siste bilde) eller er det lyset som lurer meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Pent! Hvilken farge skal du ha? Er det hull midt på potta di (nest siste bilde) eller er det lyset som lurer meg? Orange eller rød ;) Er et stooooort hull der faktisk :P Dette ser bra ut:)Ferdig i løpet av påske ja, Ikke værst:D Heh ja hvis allt går etter planen :D Jeg å en kamerat ska jobbe fra morra te kveld å gjøre den klar :D Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Sånn nå har jeg kommet meg inn fra garasjen :P Blei nesten 12 timer i garasjen det :P har eti i garasjen å allt i dag såe har jo vært der hele tia ca... Bare vært inne å henta litt brus osv ;P Kim har vært her i dag å hjelpa te å :) I dag har vi fått sparkla ferdig 99% a det som ska sparkles og har slipa ner godt over halve bilen... Mangler nesten bare venstre side av bilen å slipe ner så er det "bare" å vannslipe helebilen så er den så å si klar til lakk :) Så har jo kommet et skritt nærmere i dag :) Jobbe mye i morra å! Sånn så det ut når vi starta :) haha så måtte jeg bare røske ut nakkestøttene og ødelegge de :P Ska stå i grillen ^^ Fått slipa litt Slipa litt til Sparkla og slipa litt på panseret Og sånn sto den når jeg lukket døra ;) kanke skjønne åffer mutter blei så gærn når jeg kom opp i stua sånn? :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Jeg kan heller ikke skjønne hvorfor morra de blei sinna:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Nei har tenk litt over det.... kan jo hende det var noe bøss på sokkane i grunn :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Hehe har fått høre den selv altfor mange ganger :D Men det blir jo bra dette her...skal du ikke ta av vinduspakningene når du først er i gang? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Joda :P hehe tok den av i dag faktisk :P har nye ruter ;) Skal ha kun pakkning ikke noe crom list :) Vært på biltema å handla pussepapir å litt småtteri for 580 ,- i dag :P hehe så har fått pussa panseret, taket og litt på andre siden så er vel ikke lenge før hele bilen er ferdig matt slipa :P Da er det "bare" vannsliping igjen... :) Litt bilder... Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Sett på værmeldinga nå.... Håper å få pussa ferdig bilen i morra så tenkte jeg å ta bilen ut te lørdag å få vannslipa den ferdig :D etter det er ferdig så tar jeg ut motoren og sliper og vannsliper nedi der så er det neeeesten bare å sende den til lakk :D Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Arnt Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Skikkelig spennande prosjekt Vetle! Gleder meg noe hesslig te å se denna på veien i Bamble ;) Siter 1993 Volvo 240 Varevogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Godt å høre :) Blir nok å se på lasses te sommærn :D Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Arnt Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Det blir bra ;) Siter 1993 Volvo 240 Varevogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg