Gå til innhold

Etterlyser utrykningsbil

Ranger emnet


jeliassen

Anbefalte innlegg

Hei.

Mitt navn er John-E. Eliassen, er 23 år og bosatt i Steinkjer. Er ny her i forumet så tenkte litt info om meg kunne være greit å ha.

 

Jeg beklager så meget om jeg har lagt meg til feil målgruppe for spørsmålet mitt, men jeg vet ikke av andre nettsteder for bil entusiaster som holder ønsket standard.

 

Vi er på utkikk etter enten en rekke leverandører til sikkerhetsutstyr og diverse ekstrautstyr til utrykningsbiler for sammenligning, eller en aktør som tar seg for leveransen fra a til å. Vi er pr. dato i en etableringsfase av et foretak som driver med privat og offentlig sikkerhet men har enda ikke satt oss inn i, og kartlagt den prosessen for anskaffelse av en kvalifisert og godt utrustet utrykningsbil for sikkerhetsfirma.

 

Det skal selvfølgelig være nye biler, ikke brukt. Vi krever egendefinert lakkering med markering integrert. Det må også være alt av lys-, lyd- og pumpeutstyr for brannsikkerhet og sirene/alarm.

 

Fins det noen norske leverandører på dette området, og hvor finner jeg disse isåfall? Har søkt på nettet men finner ingen totalleverandør på dette området.

 

Det skal også nevnes at jeg har vært i kontinuerlig dialog med en rekke bilforretninger lokalt, som forsåvidt har vært til liten nytte da ingen av de aktuelle har vist noe spesielt vedr. slike henvendelser.

 

Setter pris på alle svar, på forhånd takk.

 

Med vennlig hilsen

John-Eilif Eliassen

 

Tlf. +47 45 49 45 99

E-post. je@eag.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta kontakt med arbeidsplassen min - http://www.braco.no

Vi bygger hovedsaklig brannbiler, både fulle utryknings- og reningsbiler, og kommandobiler.

Leverer også alt av utstyr til samme formål. Og det høres jo ut som om du er på jakt etter nettopp dette!

Her kan du få ferdig levert bil, fra a-å som du nevner...

 

Selvom jeg jobber der kan jeg stille med upartisk og allikevel si at vi er norges største og beste leverandør innenfor dette formålet.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel stort sett bare kun to store aktører innenfor brannbiler (Det er vel det nærmeste du kommer - av det du etterlyser).

 

Og det er oss - Braco

Og Rosenbauer sin generalagent i Norge, Egenes Brannteknikk :)

 

Håper du finner det du trenger!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår