M----M Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Hvilken type senk kjører du med på golfen din? Komplett senkesett eller på fjærer? Merke og størrelse? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 fk justerbart. vet ikke hvor mye senka den er, bare senka så mye jeg ville rett og slett:P Vet ikke om du spør fordi du skal kjøpe, men skal du det så gå for justerbart. Utrolig kjekt å kunne justere opp om vinteren og ned om sommeren!! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 TA Technix. Høydejusterbart, men aner ikke hvor lav den er. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL35182 Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 ASP=4409582[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1994[O]amp;Varegruppe=0329"]http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=07224&ASP=4409582&Type=VW&Model=Golf&Year=1994&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4409582[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1994[O]amp;Varegruppe=0329 Siter VW Golf III 1,8cl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 jeg kjører med vmaxx justerbart justert helt ned.. er helt for jævlig å kjøre med.. demperne er rett å slett for dårlige.. spar litt mer å kjøp kw! billigere å kjøpe kw enn å bli ufør pga ryggskader;) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 kjører også med vmaxx justerbart..jæævli stivt når det står så og si i bunn:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Blir stivere om du justerer det litt opp.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M----M Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Jeg har kjørt med VMAXX justerbart en stund, men skal prøve å finne et annet senkesett. VMAXX er ubehagelig stivt, og har ingenting på de nordnorske veiene å gjøre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 resultatet etter at jeg kjørte litt for fort gjennom et område med veiarbeid og litt hullete vei i dag..fin bulk i felgen og hele felgen står i heelt feil vinkel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatic Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hahaha huff...jeg føler med Dere gutter. Har selv hatt forbruk av fjærbeinslager,felger,hjullager,foringer og andre forstillingsdeler, grunnet kombinasjonen Norsk veistandard og billige senkesett fra He¤%"!£$. Jeg brukte opp 2 stk Jamex 60/40 senkesett på 1,5 år. Ble lei av tilbakevendende feil på børsa i tid og utide, så jeg anskaffet meg Eibach 45/50 senkesett til en ca 11 000,- Har aldri hatt en senket bil som er sååå behagelig å kjøre. Gikk også ned fra 17" til 16" hjul for å få en noe mykere vei-gange. Vil benytte anledningen til å summere opp innleggene i denne tråden,ved å si følgende: IKKE PRØV Å SPAR PENGER PÅ SENKESETT. Siter Retard Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M----M Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Kan jeg spørre om hvor du kjøpte Eibach settet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 45/50 er jo ingenting, ville iallfall gått for justerbart hvis jeg skulle handla senkesett til 11k.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 tror d blir fk-silverline på meg neste gang..se om d funker no bedre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfie96 Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Jeg kjører rundt med KW justerbart. Syns det er en knall kombinasjon mellom komfort og veigrep. Siter Why didn't you fix it when you knew that was the problem? En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatic Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Ettersom jeg hadde justerbart senkesett på en tidligere Golf, og da erfarte å aldri justere senkesettet mer enn 1 gang (når det ble montert) så ga jeg fort F. Men om man er typen som trives med å hive bilen opp og ned i tid og utide så er jo justerbart en gave fra himmelen. Jobbet også en del år innen bildelebransjen, og ble sær i smaken etterhvert...så da er Eibach blitt MIN favoritt. Justerbart kontra fast 45/50 var dessuten i to forskjellige prisklasser. Smaken er som baken...styggelig delt. Siter Retard Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg