marhaus2k Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Hei Jeg lurer på noe angående prosjektet mitt med å sette i 2x10" sub med max uttak på 600W (2x300W)... Jeg har en Pioneer spiller med intrigrert 4x50w mosfet forsterker. Så lurer jeg på om jeg kan kjøre subene med denne midlertidig? Blir nok en del mindre effekt en subene kan men funker det eller ikke? Håper på snarlig svar da som subene ankommer i uka!! Siter Opel Vectra A 1,8i 92mod Klikk her for min webside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 nei, du kan ikke bruke de på spilleren Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhaus2k Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 nei, du kan ikke bruke de på spilleren hvorfor ikke? skader jeg noen av produktene? Skulle jo tro at jeg kunne bruke det bare jeg fikk under halvparten av "lyden" Siter Opel Vectra A 1,8i 92mod Klikk her for min webside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Spilleren gir vel ut ca 20w rms. Det er nok altfor lite for subbene. Er subbene på 4ohm kan du teoretisk koble dei til. Men spilleren mangler og filter for å filtrere vekk frekvensene subbene ikkje skal ha. Eg ville iallefall ikkje ha koble til subbene på ein spiller!! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg