Audi80_kenneth Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Ja jeg får vel legge ut noen bilder av prosjekte mitt. Det er en 1.8 1985 Audi 80 cc som skal bli bane/show bil. Har begynt med noe men venter på verksted plass. Ting som skal gjøres: Innvendig: Nye bøttestoler Nye 4-punkt seler Ta ut alt av dørtrekk/taktrekk plastik deksler. osv.. Lage ny dærsbord med masse klokker Sikkerhets tank i bagasjen. Alt i OMP, Pedal sett, gir kule, osv.. Under pansere: 1.8 l Skal få dobble gassere og turbo (Kom gjerne med råd og tips)intercooler, 3" effekt anlegg, grenerør, toppen skal få Poring, plansliping og tirm kam. med justerbart reimhjul Olje chatc tank, blå silikon slanger og pynte strømper, og annen snaks;) Unnerstell: Alt skal byttes i forstilling , bygge om til golf 16 v bakaksel med skive brems, polyflex foringer rund om, Slissa skiver, større kalipere, Nytt coilover kitt. Utvendig: Alt av små bulker skal rettes, hel lakkering (samme farge) nye lister, 90 Lykter foran, Mest mulig orginal i utseende. Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 får ikke håpe du ødelegger denne.. var jævlig kul før du kjøpte den ihvertfall. (vet ikke hvordan den er nå) de 90 lyktene ser knall ut på bilen.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Det er ingen fare for det;) Blir ikke kjørt vis det regner en gang. kansje litt pirkete menmen...Bilder kommer. Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Få inn bilder fort som mulig :D hihi Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Sliter litt med og legge ut bilder her...men har dem her Audi80_kenneth galleri - Bilforumet Galleriet Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Ja jeg får vel legge ut noen bilder av prosjekte mitt. Det er en 1.8 1985 Audi 80 cc som skal bli bane/show bil. Har begynt med noe men venter på verksted plass. Ting som skal gjøres: Innvendig: Nye bøttestoler Nye 4-punkt seler Ta ut alt av dørtrekk/taktrekk plastik deksler. osv.. Lage ny dærsbord med masse klokker Sikkerhets tank i bagasjen. Alt i OMP, Pedal sett, gir kule, osv.. Under pansere: 1.8 l Skal få dobble gassere og turbo (Kom gjerne med råd og tips)intercooler, 3" effekt anlegg, grenerør, toppen skal få Poring, plansliping og tirm kam. med justerbart reimhjul Olje chatc tank, blå silikon slanger og pynte strømper, og annen snaks;) Unnerstell: Alt skal byttes i forstilling , bygge om til golf 16 v bakaksel med skive brems, polyflex foringer rund om, Slissa skiver, større kalipere, Nytt coilover kitt. Utvendig: Alt av små bulker skal rettes, hel lakkering (samme farge) nye lister, 90 Lykter foran, Mest mulig orginal i utseende. jeg har greit preppa gti 8v topp liggendes, portet, planet, større ventiler, dobble fjærer og 280 graders kamaksel. du får komme med ett bud hvis du er nterresert! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Skal du ha turbo, glem dobble gassere og kjøpe deg en G60 motor og en SPA manifold for biler med langsmontert motor Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 jeg har greit preppa gti 8v topp liggendes, portet, planet, større ventiler, dobble fjærer og 280 graders kamaksel. du får komme med ett bud hvis du er nterresert! Tilstanden på den? Gått langt etter modifisering? Fikk tilbud på oslo sylinder service på 6800,- Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Skal du ha turbo, glem dobble gassere og kjøpe deg en G60 motor og en SPA manifold for biler med langsmontert motor Jeg har ikke hørt så mye possitivt om G-laderne. Hørt at dem har en tendens til og ryke så fort du juster opp litt. Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Tilstanden på den? Gått langt etter modifisering? Fikk tilbud på oslo sylinder service på 6800,- den er ubetydelig brukt etter modifiseringa, kunne tenkt meg 4500kr for toppen med kamaksel. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Han mener at du skal handle inn en G60-motor, fordi den har lavere komp. originalt og derfor egner seg fortreffelig til overlading. Dette mener han naturligvis skal foregå vha. turbo. Personlig hadde jeg heller laget meg en sinna sugemotor;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 den er ubetydelig brukt etter modifiseringa, kunne tenkt meg 4500kr for toppen med kamaksel. Hmm..Må tenke litt på det, driver og bygger verksted så må ha ferdig det først, før jeg sanker deler;) Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Han mener at du skal handle inn en G60-motor, fordi den har lavere komp. originalt og derfor egner seg fortreffelig til overlading. Dette mener han naturligvis skal foregå vha. turbo. Personlig hadde jeg heller laget meg en sinna sugemotor;). Litt usiker på den turboen enda.Funker det ikke så blir det bare gassere, Er litt mer hissig på gassere en turbo, Men begge deler hadde vært best:D Grom lyd;) Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Litt usiker på den turboen enda.Funker det ikke så blir det bare gassere, Er litt mer hissig på gassere en turbo, Men begge deler hadde vært best:D Grom lyd;) Får jo ikke noe gasserlyd med turbo da, med mindre du setter gassere før turbo. Ikke så lett å finne forgassere som er egnet til overladning heller. Vil nok bli betydelig mer effekt med med G60 motor og hjerne enn med gassere. Vanskelig å dyse de opp riktig for turbo Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonsen106 Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Se her ja, på tide at du har fått motorplaner i børsja også! klart du må ha turbo kenneth, ellers blir du fortsatt treigest :spin Siter 97mod s2 106 rallye turbo 95mod s1 106 rallye svart 95mod s1 106 rallye hvit 08mod vw caddy 140hk tdi firmabil 74mod international Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg