panelovn Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Heisann! Skulle hjelpe naboen med å koble til 1000m på hans V40 idag men fikk ikke styrestrømmen til å stemme! tenkte å hente styrestrøm(86) rett fra fjernlysene og jorde 85. Slik at 1000m går på når fjernlys går på. Alt gikk fint helt til jeg oppdaget at 1000m også gikk på når bare parklysene var på. Fikk liv i de når jeg skrudde på fjernlysene men ikke med lyshornet!! Er det noe spesiell styring av lysene på V40? Noen som vet hvordan 85 og 86 på releet skal kobles for at det skal blir helt rett?? bjørn Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_volvo Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hvis du ikke har fått et svar, vil jeg anbefale deg å hente styrestrømmen fra fjernlys bryteren inni bilen. Fattern hadde akkurat samme problem på sin v40 og koblet de fra innsiden av bilen, og då var det i orden. Siter Volvo for life=) We ride together, We die together;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
troya63 Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Heisann Robin volvo. Når du sier styrestrøm fra fjernlys bryteren, mene du da den som brukes til å dimme med eller den som man velger mellom hovedlys eller parklys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg