halsen89 Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Var ute å kjørte idag med min 96mod 520I, og plutselig så kutta vifta ut, har sjekka sikringer og finner ingen som er gåen, håper noen kan hjelpe meg videre med hva jeg skal se på? Håper på raske svar, siden det snart er vinter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Samme skjer hos meg, titt og ofte. Vifte slutter å funke et par dager, så funker den plutselig igjen. så slutter den å funke igjen. Har ikke peiling på hva det kan være.. Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Dem sier at det er motstand som er gåen, koster 850 for ny cirka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille79 Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 hadde noe lignende feil på e39 96 mod min.. da var det sluttstykke som var gåent.. var på bmw og de gjorde det på 5 min og kosta rundt 800 kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg