Gå til innhold

skifting av interiør deler (berlingo)


Tor-Ivar

Anbefalte innlegg

Jeg har en 05 berlingo 1.4L B som ble kjøpt inn for ikke veldig lenge siden. har lyst til å gjøre den litt harry :P

har tenkt til å sette på nye setetrekk fordi de setene som er der nå er ganske slitt :P men må man demontere setene og ha dem ut for å sette på det nye trekket??

skal også skifte gearkula, men er ikke helt sikker på hvordan man tar den av, har ikke lyst til å rive og røske for mye i den (er redd for å ødelegge noe der) så hvordan fjerner man gearkula på en skånsom måte?

SuperSSrallyGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror enten at den er skrudd på eller så sitter den fast. På den gamle Xantiaen var den fast, og kunne ikke tas av. På den nye Xantiaen kan den skrus av. Og det er vel de 2 eneste alternativene som kan være på en girkule. Prøv å skru den av og se hva som skjer, kommer den ikke av, så er den fast og kan ikke skiftes så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror enten at den er skrudd på eller så sitter den fast. På den gamle Xantiaen var den fast, og kunne ikke tas av. På den nye Xantiaen kan den skrus av. Og det er vel de 2 eneste alternativene som kan være på en girkule. Prøv å skru den av og se hva som skjer, kommer den ikke av, så er den fast og kan ikke skiftes så lett.

 

Den er presset på.... ikke skrudd... og det er mulig å ta den av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er vel de 2 eneste alternativene som kan være på en girkule.

 

Hoh! Har du glemt at det er en fransk bil du snakker om? :D De har løsninger på alt, og ingen av dem finner du noe annet sted. På ZX'en er girkula hverken skrudd eller presset; de har masse mothaker på selve girstanga, så er det gummibelegg på innsiden av selve kula... Tror jeg holdt på gjøre i bukse en fem seks ganger mens jeg dro den av :D

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår