Tor-Ivar Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Jeg har en 05 berlingo 1.4L B som ble kjøpt inn for ikke veldig lenge siden. har lyst til å gjøre den litt harry :P har tenkt til å sette på nye setetrekk fordi de setene som er der nå er ganske slitt :P men må man demontere setene og ha dem ut for å sette på det nye trekket?? skal også skifte gearkula, men er ikke helt sikker på hvordan man tar den av, har ikke lyst til å rive og røske for mye i den (er redd for å ødelegge noe der) så hvordan fjerner man gearkula på en skånsom måte? Siter SuperSSrallyGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Du må nok bare rive er jeg redd. Den er pressa på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Ivar Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Er det sjans for at det blir noe ødelagt? :P Siter SuperSSrallyGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 det er det jo alltid. hehe. men går stort sett bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Ivar Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hadde vært bra kjipt om jeg måtte punge ut for en sånn skade nå xP De jeg kjøpte bilen av burde ha peil på det :P Siter SuperSSrallyGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Tror enten at den er skrudd på eller så sitter den fast. På den gamle Xantiaen var den fast, og kunne ikke tas av. På den nye Xantiaen kan den skrus av. Og det er vel de 2 eneste alternativene som kan være på en girkule. Prøv å skru den av og se hva som skjer, kommer den ikke av, så er den fast og kan ikke skiftes så lett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Ivar Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 okei takk :) men burde jeg holde igjen i selve stanga sånn at den også ikke blir vridd? :P Siter SuperSSrallyGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Tror enten at den er skrudd på eller så sitter den fast. På den gamle Xantiaen var den fast, og kunne ikke tas av. På den nye Xantiaen kan den skrus av. Og det er vel de 2 eneste alternativene som kan være på en girkule. Prøv å skru den av og se hva som skjer, kommer den ikke av, så er den fast og kan ikke skiftes så lett. Den er presset på.... ikke skrudd... og det er mulig å ta den av.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Ivar Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 okei:) men hvordan fjerner jeg den? :P får vridd den rundt men det virker ikke som det er gjenget.. Siter SuperSSrallyGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 nei den er som sagt ikke skrudd, men presset på.......... ta ett godt tak og hal i og dra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Ivar Skrevet September 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 funka det ja :P thanks :) Siter SuperSSrallyGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Og det er vel de 2 eneste alternativene som kan være på en girkule. Hoh! Har du glemt at det er en fransk bil du snakker om? :D De har løsninger på alt, og ingen av dem finner du noe annet sted. På ZX'en er girkula hverken skrudd eller presset; de har masse mothaker på selve girstanga, så er det gummibelegg på innsiden av selve kula... Tror jeg holdt på gjøre i bukse en fem seks ganger mens jeg dro den av :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Går det ikke med makt, prøv med mer makt evnt større hammer. :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg