eltopee Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 vell, saken er sånn at jeg har en G-lader i min Passat GT g60 syncro. Den er overhalt, men er usikker når den ble det siden jeg bare har hatt bilen 2 uker. Det som er saken er at G-laderen funker driit bra på under 90 Grader, og når man kommer over 90 grader så blir den litt tilfeldig. Man kan kjenne at når man gir på så kjenner du at G-ladern "vill" dra på, men bare trekker seg, fusking. Kan dette være for dårlig kjøling? den funker ikke alltid like bra om bilen er sinnsykt kald heller. Jeg peila olja i dag btw, gladern bruker lik olje som på motoren og når jeg peila var den under "minimum" så helte på 1 liter så nå er den rett på "øverste streken". Vill også fortelle at ledningen som skal være tilkoblet til katalysator er plugget ut. Siter Volkswagen Passat GT g60 syncro - 91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 finn fullgass kontakten på gasspjeld finn strips eller tape og sørg for at denne er koblet til hele tiden Funker den bedre da, kjøper du ny lambdasonde og skrur inn i katten. Den som sitter der er sikkert blitt ødelagt da den ikke er koblet til lenger Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eltopee Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 ok, det skal jeg ta å gjøre i morgen! Siter Volkswagen Passat GT g60 syncro - 91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg