trotor Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Hei og hopp! Noen som har noen gode råd når jeg ikke får opp panseret når jeg drar i wiren? Den har muligens ryki, og jeg er avhengig av å fylle regelmessig etter med vann siden vifta ikke funker, og bilen koker derfor litt for ofte=) Er forresten en 92-modell Trond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 det er VELDIG skjeldent at det er wayern som ryker, men heller plast håndtaket du drar i, om du ta en titt under dashen din og sjekker håndtaket så ligger nokk wayern løst der, ta en tang og dra i den så får du opp panseret! om ikke, så må du prøve å komme til wayern i fra motorrommet, det får du til som regel under ifra, føle deg opp over radiatoren og trekke i den enden! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trotor Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Ja er riktig at håndtaket er litt i det løseste laget! Kan være enig med deg at wiren ikke har ryki. Har prøvd med tang, men fikk ikke dratt den mer ut. Men skal prøve å gå inn underifra i motorromet! Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 jeg sender faktura Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg