RedRocK Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hei Saken er den at jeg skal kjøpe min første bil. Idag var jeg og så på en BMW 318i 1996Mod. Bilen var fin den, men jeg la merke til litt bobler i lakken. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, så tok noen bilder av det jeg så. Det jeg lurer på er hvor farlig dette er? Rettere sagt, hva er det? Og hva koster det å reparere det? Hva koster det for den saks skyld og lakkere hele bilen? Håper noen tar seg tid å svarer på spørsmålene. Hilsen usikker førsteganskjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 ang bobblene.. må nok pusses ned til metallet. grunnes, og lakkes. Er mulig det går med lakkstift, i og med at det er så små områder. Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedRocK Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Takk for svar. Jeg snoka litt rundt her på formuet og så noen poster ang. full lakkering i Polen. Har selv en far som ofte er nede i Lithauen. Jeg tror prisene ligger på ca. samme nivå der, som i Polen. Så jeg har vurdert å ta med bilen ned dit? Hva tror dere om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg