Go-carter Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Respekt! :) Selv LR'n min med 35" blir litt liten ved siden av den ;) Og internt veltebur er også tøft! Vurderer sjøl utvendig, men så var det de penga da... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 blir knallbra med grått interiør! håper du ikke blir sur, men det røde interiøret er så ekstremt stygt:S Men det gjør du jo noe med, så det er bra:) vi følger spent med:) blir det snart noe filmer? forresten, du må snart bygge heis i den, er jo så høg at du må hoppe rimelig høgt for å komme inn i den der...:volvsmile Blir jo ikke sur for sånt! Synes det samme selv!!! Det stinker, håper på å få tak i grått dashbord og setebelter foran. De fra delebilen var defekte pluss at de ikke var lik de jeg har. Selv om det er skittent så er det en enorm oppgradering! Fra i morgen av kan det bli noen action bilder, gleder meg til å teste litt. Det ligger jo linker til filmer en eller annen plass her... Er ikke så høy vettu, hvis du studerer buret så har du jo håndtak der. Det hjelper jo på da! Skal gjøre litt i morgen også! :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Respekt! :) Selv LR'n min med 35" blir litt liten ved siden av den ;) Og internt veltebur er også tøft! Vurderer sjøl utvendig, men så var det de penga da... Nja, ikke sikkert den blir så liten. Høydemessig så er jo karosseriet såpass lavt at den ikke er så veldig mye høyere (taket). Men det er jo mer plass under da... ;) Utvendig er knall. Blir sikkert å bygge det etterhvert, og ihvertfall hvis jeg bytter til portalaksler. :D Hvor har du bilder av den? Har en her oppe med 33" boggere på sin defender, det er cool! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hehe, vil ikke ødelegge tråden din, men her er to bilder fra når jeg var ute å strakk litt på beina for litt sia :) http://www.lrforum.com/forum/uploads/1222028422/med_gallery_1051_9_284698.jpg http://www.lrforum.com/forum/uploads/1215792458/gallery_1051_9_96666.jpg Skal på EU neste onsdag, etter 4-5 års restaurering og skruing. Blir morro :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hehe, vil ikke ødelegge tråden din, men her er to bilder fra når jeg var ute å strakk litt på beina for litt sia :) http://www.lrforum.com/forum/uploads/1222028422/med_gallery_1051_9_284698.jpg http://www.lrforum.com/forum/uploads/1215792458/gallery_1051_9_96666.jpg Skal på EU neste onsdag, etter 4-5 års restaurering og skruing. Blir morro :) tøff bil! lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 klarte ikke å la dashbordet være rødt... poser shot... naboene har små biler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 hahaha, veldig bra bilde du har tatt knixen.. hehe, måtte le litt når jeg så det.. naboene dine trenger ikke garasje, kan jo bare parkere under 4-runner'n din:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 hahaha, veldig bra bilde du har tatt knixen.. hehe, måtte le litt når jeg så det.. naboene dine trenger ikke garasje, kan jo bare parkere under 4-runner'n din:) He he, veldig sjelden jeg har behov for løftebukk... :volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Har endelig fått 4wd igjen og bilen fungerer supert! Har ikke fått tatt noen bilder, kanskje i morgen. Måtte ha en slik for å få rett boltsirkel til bakre mellomaksel. Mangler kun bredderne nå, så er den sånn i store trekk ferdig for en liten stund. Skal riktignok gjøre endel småting nå, bytte ut hjørnet bak, bytte arb sperren foran, smøre opp diverse foringer og noe smått... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Tøff runner! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Byttet hjørnet bak nå, må pusse ned sveisene, grunne sparkle og lakke i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Tøff runner! Takk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 litt enkel flex testing, MYE mer å gå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 her har det ikke skjedd noe på en stund. Bilen har stått i ro, var en luftetur med den i dag. Har riktignok solgt både dekk og en av winchene og bestiller større dekk i morgen. Kommer hyppige oppdateringer her i løpet av noen uker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 her har det vært stille... Så jeg får oppdatere litt. Solgte dekkene i januar og bestilte nye som ennå ikke er sendt fra USA :( Så jeg måtte kjøpe ett annet sett i mellomtiden. Bilen har fått endel oppgraderinger siden sist! Rocksliders (stigtrinn) montert på bilen ny styresnekke tappet for hydro assist ny og større radiator med innebygd oljekjøler hydro assist montert ny radiator montert nye lykter bilen er nå til lakkering, forhåpentligvis ferdig neste helg nye aksler ligger å venter til bilen kommer hjem, volvo portal aksler kontroll panel til sperrene har fått bøyd og notchet rør til ny rørfanger, sveiser det sammen når jeg får bilen tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg