the_dragon_no1 Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 toppppers dette !! stå på " :) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 forresten hva har du gjort med mellom akslen din forran ?! Ser at du sliter med vinkelen. Jeg har brukt sånn "kil" med 5 grader stigning tror jeg for å vippe diffen oppover og en ny spesial laget mellomaksel med no LATTERLIG lang vandring så jeg slepper problemet roger sleit med på svinndal da han heletiden nappa den ut! Akkurat den bytte jeg med en annen, som var tilpasset. Man kan demontere dobbel-krysset og slipe ned litt her og der for å øke vinkelen den tillater. Jeg har shims på akslingen også. Nå skal jeg inn med dual-transfer kasser og da blir jo fremre mellomaksel lengre og vinkelen mindre. Jeg har også et long-slip kit som skal på den så snart kassene er montert og jeg får målt lengden. Takker folkens! Er i berlin til mandag, så det blir ingen fortsettelse på historien før da... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 hmm va ganske høy da:D feet bil Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Kan fortsette litt mer her... Her er et par bilder av bilen da jeg synes den så aller best ut. Da hadde den 4"trailmaster fjærhevesett og 2" BL med MT MTZ 38x15,5-15 på 12x15 felger Dessverre så fungerte dekkene supert på asfalt og skuffende i skogen, så de ble solgt etter kort tid. oppsamling før offroad-kjøring våren 2007 i skogen.. sperrer foran og bak og skjermbreddere gjør at den ikke blir spesielt skitten i skogen... dette etter 2 dager i skogen her er bilen med winchen montert bak, dette skal bygges om nå. justerbart panhard stag for sentrering av bakakselen mens jeg ennå hadde 4-link. Også drop-bracket for samme panhard staget. siste forsøk på å tilpasse 4-linken med nye spiraler... her gamle og nye før nye spiraler etter... flex testing, stivere fjærer krevde mer vekt bak men jøss, det flexer jo... en litt større mann enn robert under her (ikke meg)... :ratatatat her fra photoshoot til 4wheeldrive tidligere i år... jeg liker nattbilder, her en km hjemmefra med nordlyset i bakgrunnen... byttet dempere bak i vår... 14" travel flextesting i vår joda... is najs mycket naijs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 EKSTREMT bra fleks du har fått på bilen, du ser vel fram til vinteren bare du?! Det gjorde seg etter å ha bytta deler ser jeg...åssen regner du med å få dette gjennom EU-kontroll da? har du noe som tar det svart eller bytter du om alle delene tilbake, godkjenner den og så setter alt på igjen? forresten, du har ikke problemer med at den går varm i varmt vær når du er litt røff i terrenget? eller har du bygd om noe der også? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Bare legger ved ett TØFT & FET BIL så jeg finner igjen tråden senere;) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 EKSTREMT bra fleks du har fått på bilen, du ser vel fram til vinteren bare du?! Det gjorde seg etter å ha bytta deler ser jeg...forresten, du har ikke problemer med at den går varm i varmt vær når du er litt røff i terrenget? eller har du bygd om noe der også? vil bare legge til at bilen nå har bladfjærer foran og bak, slik det er bilder av tidligere her... gjennomgår noen byggetråder for å legge inn litt småting så dere ser hvor mye arbeid som er utført på bilen. Jeg har ikke problem med at den går varm, jeg har montert intercooler og 3" eksos fra flensen på turboen så jeg blir kvitt varmen. Det kommer mer byggebilder fra tidligere i prosessen... og nye bilder etterhvert som jeg gjør noe nytt... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Bare legger ved ett TØFT & FET BIL så jeg finner igjen tråden senere;) takker! Joda, jeg ser fram til vinteren men runneren er svært lite i bruk! Akkurat nå venter den på litt arbeide, og jeg venter på en boks med arbeidslyst. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 holder på å bytte interiør i bilen samt montere veltebur. Det nye interiøret er heldigvis grått... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 nei og nei..rødt er jo fett:p veltebur?kjøre baneracing med bilen snart? :) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 nei og nei..rødt er jo fett:p veltebur?kjøre baneracing med bilen snart? :) He he, baneracing.. måtte vært hvis det virkelig var en pris for å kjøre sakte... Bur er nok fint å ha, fler enn 1 bil som har veltet i skogen... Høyt tyngdepunkt vettu... Poster bilder ila helgen som oppdatering, håper å bli ferdig med buret i morgen. Får ny bakfanger i morgen også, samt endel andre småting. Blir sikkert knall! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 vet ikke om det er blitt spurt om før, men hva gjør du på EU-kontroll? Er ALT godkjent i vognkort eller hva? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 vet ikke om det er blitt spurt om før, men hva gjør du på EU-kontroll? Er ALT godkjent i vognkort eller hva? Eu-kontroll må jeg forholde meg til på vanlig måte som alle andre. Bilen er i en godkjenningsprosess, men BT godkjenner ikke hva som helst for tiden. Så det er en tidkrevende prosess. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Søkki den va rå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Montere supercomfy skinn i bilen så blir det bra..Høyt tyngdepunkt og veltefare?hmm..veeeel...kan jo alltids senke den da:p legg ut sånn før og etter bilde av bilen!Gjerne ved siden av en annen laaaav vil så man virkelig for sett forskjellen! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg