Low-Ryder Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Denne er helrå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 syns den var litt liten jeg frøken;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Sliter ikke akkurat med å komme meg frem nei... Her var det ca 120cm snø... sitter IKKE fast! QUOTE] Hallaisn Knut. Er dette fra påska i fjor? Synes å huske det var litt sleping da:) Men for all del. Jævlig fin tur. Utrolig hvor bra bilene tok seg frem i snø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 de tar seg frem så lenge du har bakkeklaringa, bare synd at det er hjula som avgjør det meste fordi aksla er det laveste punktet som skraper snø og is hele tiden;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 de tar seg frem så lenge du har bakkeklaringa, bare synd at det er hjula som avgjør det meste fordi aksla er det laveste punktet som skraper snø og is hele tiden;) Var vel ikke bare akslingene som pakka snø på denne turen. Var vel fronten og om jeg ikke husker feil. Helt sykt mye snø:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 jaja seff, min var enda høyere enn knixen sin, og hadde snø opp til panseret på det meste da vi dytta snø, det som var problemet hos meg var aksla fordi aksla er det laveste punktet på bilen og når snøen da pakker seg opp under diffen og begynner å løfte deg der, så mister du vekta på hjula og spinner, men igjen. en arctic truck hilux hadde ikke klart halvparten av snøen fordi de lave dritt bila letter på kanalene og ramma:) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Rå bil !! :yummy: Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 jaja seff, min var enda høyere enn knixen sin, og hadde snø opp til panseret på det meste da vi dytta snø, det som var problemet hos meg var aksla fordi aksla er det laveste punktet på bilen og når snøen da pakker seg opp under diffen og begynner å løfte deg der, så mister du vekta på hjula og spinner, men igjen. en arctic truck hilux hadde ikke klart halvparten av snøen fordi de lave dritt bila letter på kanalene og ramma:) He he, bilen min er AKKURAT like høy som din var... Samme fjærer vettu... bortsett fra evt bodylift men den hjelper da ikke på dette området... Blir jo ikke mer klaring under ramma av den grunn. Nå blir nok min bygd om til portal-aksler i løpet av vinteren slik at klaringen under akslene øker. ;) Bra å se at det er liv i deg ennå robert! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Var vel ikke bare akslingene som pakka snø på denne turen. Var vel fronten og om jeg ikke husker feil. Helt sykt mye snø:) Ja, var jævlig mye snø. Tror ikke vi tauet noe særlig, med unntak av når jeg skle ned i ei skråning og vi tok frem winchen. Utrolig flott tur!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 var å testet litt i går utenfor en lokal bilforhandler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Det der ser bare rart ut, "parkeringa" altså bila er jo kul den. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Det der ser bare rart ut, "parkeringa" altså bila er jo kul den. He he, greit å kunne ta en trang "luke"... hvis det er opptatt ellers... Parkerte i grøften på en isfiske konkurranse i påsken, var kanskje litt for frempå. Det var skikkelig jævlig snø og det var mye frem og tilbake før jeg kom meg opp igjen... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsson66666 Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Heftig bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Heftig bil du har der :) rå flex må jeg si, sånt vi liker det ;) sku fått på roof rack/m tusenmetringer, snorkel,G-cap og sånt synes jeg... For og Barske den opp litt utsenemessig.. Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Heftig bil du har der :) rå flex må jeg si, sånt vi liker det ;) sku fått på roof rack/m tusenmetringer, snorkel,G-cap og sånt synes jeg... For og Barske den opp litt utsenemessig.. Den har snorkel;) roof rack er ikke så aktuelt, men lys rekke på taket kan bli det etterhvert... g-cap er homo homo homo:ratatatat Takk!!! Flexen er bra, fjærene bak er knapt kjørt med... kanskje 1 mil, så de blir nok bedre. Skal flytte øvre demperfester en av dagene. Skal også demontere gir og transfer kasse, skal bytte clutch og montere dual-transfer (rock-crawler krype kasse) på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg