Kastel Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Lurer på hva som kan være gale siden jeg ikkje får på dei små parklysene i hovudlyktene på 945?Btw passer 740 bremseskiver over på 945? har noen nye fra 740 som jeg skulle ha byttet over pga risting når jeg bremser takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Er ikke parklys i hovedlyktene på 940 Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Tenker på dei lysa som er nede i hjørnet på hovudlyktene er ikke sikker på det er parklys men har sett noen har på sideparklysa så dette lyset i hovudlykta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Er det tåkelysene du tenker på så er bryteren og finne her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 er en 2 hakksbryter, første hakket slår på tåkelys fremme, andre hakket slår på bake :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 ja kan stemme det ja, men mine fungerer ikkje:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 sjekka pærer, sikring, rele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Har sjekke nå pærene byttet til nye uten hell å sikringer å nå står det igjen relet men aner ikkje ka rele det kan være.. ps kommer kun eit lys i bryteren å det er når jeg har på til andre hakket på tåkelyset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg