larses90 Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Tenkte å kjøpe å meg motorvarmer og montere i mercen min. Noen som har erfaring med dette på C180 w202? er det mye jobb? Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Tenkte å kjøpe å meg motorvarmer og montere i mercen min. Noen som har erfaring med dette på C180 w202? er det mye jobb? FIkk aldri noe svar:p men har fiksa det nå;) ble jævla mye arbeid pga at jeg dro rund pluggen som satt der motorvarmerelementet skulle monteres i blokka. Eneste mulighet for å få den ut var da å demontere innsugsmanifold og nedover for å komme til oventil, for deretter å slå på en kraftkopp som var 1mm mindre. Deretter brukte jeg muttertrekker og dundret den opp:p ble omsider ferdig med prosjektet, men det ble myyye mer arbeid enn forventet :p Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg