Krister Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Hei! Skal montere noen 5.25" i bakdørene mine, skal jeg bare skjære ut der utforingen til høytaleren er i trekket? eller burde jeg gjøre noe annet? og hvordan er det å bestille grill fra moller? vil den passe hvis jeg skjærer rundt hele utforingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Så du har ikke originalgrillen i bakdørene allerede? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krister Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 nei, men skal gå ann å kjøpe grill seinere orginalt, men lurer på om jeg trenger noen adapter, så nettopp nå og hvis jeg skjærer der sporet går så vil jeg ikke få festa den noen steder, så må jo nesten ha en slags for adapter her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Originalgrillen er smeltet fast i dørtrekket såvidt jeg husker, så du må nok kjøpe hele trekket. Dog ER det nok mulig å få tak i grillene alene og skjære ut en åpning i dørtrekket slik at du får festet grillen. Dog er ikke det hullet sirkelrundt, så du må ha grillen først og lage en mal å skjære etter når du ser hvordan grillen skal festes. I selve døra må høyttaleren festes med en overgang til 6,5"(!) ja: Så du må ha en reduserings-overgang fra 6,5" til 5,25" om du virkelig vil gå ned i størrelse... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krister Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 jupp, så at det ikke var sirkel, derfor begynte jeg å lure litt, men hvor får man tak i den du har der og evt 6 -> 5 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 jupp, så at det ikke var sirkel, derfor begynte jeg å lure litt, men hvor får man tak i den du har der og evt 6 -> 5 ? transmedia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krister Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 får virusadvarsel på den siden jeg.. :\ (HTML/Framer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krister Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 går utifra at transmedia driver en del med denne siden og selger litt jeg da, har du lager eller bestiller du det meste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 får virusadvarsel på den siden jeg.. :\ (HTML/Framer) Jeg var nettopp innom den siden nå, fikk ingen virusadvarsel, du skrev vel riktig. Kanskje det er virusprogrammet som stopper/blokker den siden du vil inn på, har det samme problemet med par nettsider. Du må nok gå inn på virusporgrammet og tillate at du kan gå inn på siden. http://www.transmedia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krister Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 skrudde den av til jeg fikk sett på siden jeg, veit du om han har lager eller bestiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 skrudde den av til jeg fikk sett på siden jeg, veit du om han har lager eller bestiller? Det vet jeg ikke helt. Transmedia eller noen andre kan sikkert svare på det. En kompis har bestilt ting fra han før, det gikk veldig fort. Anbefaler han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg