Gå til innhold

Euro Trucker

Ranger emnet


Brille2k

Anbefalte innlegg

Brukte denne juksekoden selv;

 

Cheat mode (alternate):

-----------------------

Use a text editor to edit the "game.sii" file in the game directory.

Change the values that follow these variables to edit the corresponding

effect in the game.

 

 

money_account: *************

 

Simpelthen genialt. Gå inn i fila og legg inn hvor mye penger du vil ha.... Jeg har ihvertfall sikra meg mer enn nok spenn. Men synd det ikke ligger flere muligheter i spillet til å modde lastebilene. Tenker ekstra "stæsj". Er jo begrensa hvor lenge spillet er artig når man kun kjører rundt på motorveier...jaja.

Honda - The power of dreams :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Brukte denne juksekoden selv;

 

Cheat mode (alternate):

-----------------------

Use a text editor to edit the "game.sii" file in the game directory.

Change the values that follow these variables to edit the corresponding

effect in the game.

 

 

money_account: *************

 

Simpelthen genialt. Gå inn i fila og legg inn hvor mye penger du vil ha.... Jeg har ihvertfall sikra meg mer enn nok spenn. Men synd det ikke ligger flere muligheter i spillet til å modde lastebilene. Tenker ekstra "stæsj". Er jo begrensa hvor lenge spillet er artig når man kun kjører rundt på motorveier...jaja.

 

Jeg sliter med å manøvrere meg rundt i disse filene jeg altså, har ikke holdt på så mye med data..

 

Ikke finner jeg "game directory" noe sted og ei heller noe som ligner på "game.sii" ? Regner med at game directory er et generellt navn på alle filene som popper fram når jeg åpner mappa, men der er det altså ingenting som ligner på "game.sii", så ligger denne gjemt under et annet mappenavn jeg ikke har funnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å manøvrere meg rundt i disse filene jeg altså, har ikke holdt på så mye med data..

 

Ikke finner jeg "game directory" noe sted og ei heller noe som ligner på "game.sii" ? Regner med at game directory er et generellt navn på alle filene som popper fram når jeg åpner mappa, men der er det altså ingenting som ligner på "game.sii", så ligger denne gjemt under et annet mappenavn jeg ikke har funnet?

 

Trolig under my documents\ettellerannet

 

http://www.cheatbook.de/files/18wheelsofsteelhaulin.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du skal få koder til spillet, må du ha win.rar, da for du lasta ned skinsa, legge det inn på euro truck simulator mappa, (win.rar) så bare laster du det opp: Høyre klikk på skins, trykk deretter "extract here".. så laster du opp skins trykk "yes to all" så legger du de inn på euro truck mappa de inne på mine dokumenter :)

[-]Audi A4 1.8 Avant Til salgs

 

http://www.powerdrift.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du skal få koder til spillet, må du ha win.rar, da for du lasta ned skinsa, legge det inn på euro truck simulator mappa, (win.rar) så bare laster du det opp: Høyre klikk på skins, trykk deretter "extract here".. så laster du opp skins trykk "yes to all" så legger du de inn på euro truck mappa de inne på mine dokumenter :)

 

Hva har WinRar med koder å gjøre? "Kodene" er jo endringer i spillfilene som er med originalt.. Har Ingenting å gjøre med skins som du snakker om her...

 

Eneste WinRar (program fra firmaet rarlabs), gjør, er å pakke ned og pakke ut filer. WinRar støtter disse filtypene:

Rar, Zip, Cab, Arj, LZH, Tar, GZ og Tar.Gz, BZ2 og Tar.bz2, Ace, UUE, JAR, ISO (cd image), 7Z og Z

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte denne juksekoden selv;

 

Cheat mode (alternate):

-----------------------

Use a text editor to edit the "game.sii" file in the game directory.

Change the values that follow these variables to edit the corresponding

effect in the game.

 

 

money_account: *************

 

Simpelthen genialt. Gå inn i fila og legg inn hvor mye penger du vil ha.... Jeg har ihvertfall sikra meg mer enn nok spenn. Men synd det ikke ligger flere muligheter i spillet til å modde lastebilene. Tenker ekstra "stæsj". Er jo begrensa hvor lenge spillet er artig når man kun kjører rundt på motorveier...jaja.

 

må man begynne en ny profil får å få det til å funke?? fant fila å sånn :) gjorde om til 200 000 som eks. gikk inn i spillet å loadet opp fila mi der inne. å nei der stod det 8910 eller noe. skjedde ikke noe nytt der hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg pleier å bruke win.rar for å pakke ut filene jeg laster ned, men når jeg da legger dem i mod mappa blir de lagret men jeg finner ikke ut åssen jeg får brukt skins og sånn i selve spillet?! Hvis jeg legger inn en helt ny scania, finner jeg den igjen i butikken da eller?!

 

Nå har jeg forresten funnet ut av den game.sii-penge koden, lagt inn 9999999 sånn i første omgang.. Og samtidig fikk jeg opp momentet på Actrosen jeg for øyeblikket kjører med fra 195 eller hva det var for noe latterlig og puttet inn 1200 isteden. Da ble bilen så sprek at girene rakk ikke til.. Så jeg økte rpm fra 5000 til 6000 rpm og så forandret jeg utvekslingen på siste giret fra 40333333 til 40033333..

 

Og dermed raser bilen ut speedometeret med full henger både opp og ned bakkene og ble himla mye mer utfordrende å kjøre.. :op: Litt ekkelt når den begynner å sladde med hakkingen som er i spillet, da det som regel ender med at man overstyrer og sakser hele settet i grøfta.. Men arti læll.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må man begynne en ny profil får å få det til å funke?? fant fila å sånn :) gjorde om til 200 000 som eks. gikk inn i spillet å loadet opp fila mi der inne. å nei der stod det 8910 eller noe. skjedde ikke noe nytt der hehe

 

Tok du den siste lagrede fila di fra save og dro den over i Notepaden?

Og husket du på å trykke på Fil og Lagre etter at du hadde lagt inn pengene?

 

Det burde funke om du gjorde det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp der fikk jeg det til :D tøft!!! masse penger.. men hvordan gjør jeg det med få inn scania å sånn da?? skins?? mod?? eller hva pokker det heter for noe?? har lasta ned den siste scanian som står på siden her.. men får den ikke inn i spillet?? hva gjør jeg da?? obs..!!! jeg er ikke data geni hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp der fikk jeg det til :D tøft!!! masse penger.. men hvordan gjør jeg det med få inn scania å sånn da?? skins?? mod?? eller hva pokker det heter for noe?? har lasta ned den siste scanian som står på siden her.. men får den ikke inn i spillet?? hva gjør jeg da?? obs..!!! jeg er ikke data geni hehe :)

 

Jeg har også lasta en fin liten haug med skins, biler og hengere som ligger lagra men som jeg ikke finner ut hvordan jeg får brukt..

 

Så foreløpig kjørte jeg innom butikken, kjøpte den dyreste Scanian klasse A, dro og fikk den lakka svart og oppgradert litt på verkstedet. Så lagra jeg, gikk ut av spillet, åpna game.sii mappa og dro den innom notepad igjen, og scrollet meg ned til "torque" og endret tallene der fra 5?? til 2000! Så lagra jeg igjen.. Pluss at jeg putta på etpar siffer til på kontoen samtidig som jeg var innom, kjekt å ha lissom.. :op:

 

Men jeg jobber med å finne ut av hvordan få putta inn skins, nye feite biler og ekstralys og masse bling også.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

notepaden??? hva er det?? hvor er det hen?? hehe.. ja lagret det først ja før jeg gikk inn i spille.

 

Du fant Notepad i programmene på maskina di regner jeg med?! :D

 

Hvis du for eksempel ikke hadde funnet den, så kunne du klikket på Startmenyen, og så skrevet Notepad som søk på maskina.. Det står søk i ei lita rute der, bare å skrive inn hva du enn måte leite etter innpå maskina. Enkel måte å finne ting på.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår