v740b230f Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 hei. Har nå sittet i 4 timer og bannet og strevet. Jeg får faen meg ikke på de nye bremseklossene på kalipperene. Det går ABSOLUTT ikke ann å få de på. Hvordan fikk de det da til på da bilen ble laget? Skal det være mulig å skru ut de kalipper guide greiene? (De to stålguiderene som den ene halvdelen av kalipperen glir på) Nå er det faen meg rett før jeg kjører bilen på sjøen og krever forsikring!!! ps: DRITTBIL! Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Har du skrudd inn eller klemt inn stemplet i caliper? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 ja jeg fikk det til tilslutt. Neste utfordring er å skifte hjullager. Hvordan foretaes det?? Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg