jorgen91 Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Hei. Jeg er ganske ny på Chevrolet, og lurte derfor på noen små ting. Hva er forskjellen på Beauville og starcraft C20 og starcraft C30, er det eventuelt flere starcrafter`? hvilke modeller har de orange diodene på siden av bilen. Når jeg tenker på forskjeller så vil jeg gjerne vite både inni og utapå=) takk -Jørgen Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Mente G20 og G30, som sagt er jeg ganske ny på dette. Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Beauville er vel en av GM sine egene benevnelse på sine Van's, og Starcraft er jo en custom shop som modifiserer vaner, på samme måte som Choo Choo customs er en egen custom shop Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanner Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Mente G20 og G30, som sagt er jeg ganske ny på dette. Forsjellen ligger i lastekapasitert, G2o har 5 bolta felger og totalvekt under 3500 kg, G30 har 8 bolta felger og totalvekt over 35oo kg,såframt ikke den har nedskrevet totalvekt da, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disturbd Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 g10 har 750kg i lasteevne mens g20 har 1000kg og g30 har 1500, jo større modell jo grovere understell.. de orange lysa i stigtrinn er ettermontert hos coach builders, som f.eks den mest kjente som er starcraft, ellers har man jo f.eks royal palm coach som har laga gullkorn som tiara og presidential.. har også hørt om en variant av ukjent fabrikat som ble kalt for ritz med et sinnsykt utstyrsnivå Siter 95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;) Stereo: mac audio kompsett framme og bake pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1 mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daycruiser Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Det var mange som bygget disse bilene om i statene Flesteparten er i dag ikke mere har selv en 92mod.Chevrolet Ritz Daycruiser EXT Kunn en av denne i Europa Har også en 92mod.Chevrolet Tiara,som det heller ikke er så mange av den fineste van som Starcraft bygget er ST400 GT er også en pen van Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg