nanomidaz Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Hei! Har ikke så mye erfaring med bilstereo derfor trenger jeg litt hjelp i dette tilfellet. På min DLS A4 forsterker er det ingen interne sikringer. Mitt spørsmål er hvordan skal jeg koble på eksterne sikringer? Her er bruker veiledningen til forsterken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Har ikkje gidda å lese brukarveiledningen enno. (skal gjera det seinare idag) Du skal ha ein sikring ved batteriet. Bak kan det væra greit å ha ein sikringsholder, slik at forsterkeren er skikkeligt sikra. Edit: Har lest brukarveiledningen no. Eg ville hatt ein sikring ved batteriet og ein sikring nær forsterkeren. Det ser ut som om forsterkeren trenger tjukke kabler. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nanomidaz Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Så du mener at jeg skal sette sikringene direkte på kabelen? (Med Sikringsholder såklart) Hvor store skal disse sikringene være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Det står 150a i brukarveiledningen. Eller 2 på 70a viss du bruker 2 kabler til forsterkeren Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg