Glenni23 Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 lykke til å grattis me øyelokk hehe. Takk:) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 funker ikke så veldig mye til å dempe skilt.. mn om du legger noen lag med teip oppå hverandre så kan d kanskje funke.. jeg fikk tak i meg butylband på wurth som jeg klina rundt på skltet og skrudde fast.. det sitter hvertfall som støp etter når det har begynt å sette seg.. dette etterlater ikke merker eller rester. ser ut som svart tyggis på rull.. kan minne litt om dobbeltsidig teip mn i tyggiskonsistens :P sikaflex er jo selvfølgelig en løsning om teipen løsner mn min har ikke løsna sidn jeg festa de for oer 1 år siden.. mn mn... funka med dobbelsidig teip til å dempe skiltet ;) tok dobbelsidig teip mellom plastikk plata å skiltet så rista det ikke lengre :) sikkert ikke lenge det holder seg da men, var jo tross alt biltema dobbelsidig:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 som sagt: sikaflex eller tec7! men har brukt sanitetsilicon funk det enklet å få av tilogmed :) men in sikaflex/tec7 we trust! :tannløs: Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg