Glenni23 Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Hei, har motatt øyelokk nå. De er av plastik og er ikke noen skruer som skal festes til lykta som jeg trudde. Så....Åssem skal jeg sette de på? Skal jeg lime det? Er det noen som har noe tips om metoder og åssen lim jeg burde bruke? HVor jeg får tak i det åsånt? Takk for svar=) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imation Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 tectyl ? er det rette ordet ? (Lim) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 sikaflex.. så bruker du ducktape, eller lignende og tape dem med til sika'n er tørrket ;) akkurat gjort det på min, funker fint :) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 brukte oxo sikaflexs. bare husk på att det tar litt lang tid for sikaen tørker. jeg brukte en skrutvinne og lot det så over natten for og tørke og det sitter som faen tror ikke jeg får di øyenlokkene av vist jeg vill det eller ikke Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 ja, sikaflex høres bra ut;). Men når jeg legger deg på, det renner vel ikke nedover lykta?....er det lett å tørke vekk hvis det skjer? så bare teiper jeg over lykta og lar det stå en stund?... Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Hvor får jeg tak i sikaflex a?.....:P Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Skal være 3 forhandlere i ditt område:) ifølge nettsiden til Sika Norge AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 industri gata 11 i tønsberg ja;)...takk skal du ha;) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Funker med superfix og...:) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 hva er det forno?...et slags lim?...det funker like bra+...hvor får jeg tak i det da?....greit å ha noen alternativer;) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 dobbeltsidig teip... det bruker jeg... sitter som f...! ei stripe i fronten og ei stripe i toppen... sitter med en gang så du slipper den stygge tapen på i mellomtida om du bruker sika. lr noe.. om du skal av med de så slipper du så mye prakk med å fjærne sika da sika sitter noe helt grønnjæ...!dobbeltsidig teip sitter godt og er lett og fjærne om du må av med øyelokka. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Sant det. høres litt mere safe ut det. men kan ikke teipen løsne hvis det kommer vann der da? Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Har også gode erfaringer med dobbelsidig teip. Skjedde ett par ganger i starten at de gjeipa litt, pressa teipen imot igjen så dem satt seg påplass. Siden har dem stått der;) Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 da tenker jeg at jeg prøver dobbeltsidig teip først. hvis det går dundass limer jeg. Skal jeg kjøpe bare vanlig dobbeltsidig teip. eller noe spesielt? Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Trenger vel en kraftig dobbelsidig teip fra enten 3M eller Würth?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg