Gå til innhold

Min Audi A4 1.8TQ

Ranger emnet


AudiA4TQ_2003

Anbefalte innlegg

Hei bilfolk!

Tenkte jeg skulle låge en tråd om min nyinnkjøpte Audi. Bilen er kjøpt av Møller bil i stavanger og har hatt 1 godt voksen eier. Er veldig fornøyd med kjøpet da bilen fremstår som særedeles strøken. Den er kjørt 60 000 km.

 

Info om bilen: 2003 A4 1,8 turbo quattro 190 hk sedan. S-line interiør, xenon, bose anlegg, takluke, sportsunderstell, original senket for å nevne noe.

 

 

IMG_8051.jpg

 

 

Planer for bilen:

 

-Komplett S-line eksteriør og lakkering helt ned (Bestillt)

-Skifte ut Audi Concert med RNS-E (navi)

-Nye felger og dekk (18 eller 19 toms)

-Eksos (mtm, milltek ?)

-Senkeskåler fremme om dette lar seg gjøre

 

 

Om noen har tips om felger som er fine til bilen setter jeg pris på det. Må være diskre og ikke harry :)

____________________________

2003 Audi A4 1,8 TQS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med ny nydelig bil!:)

 

Gleder meg til du får gjort litt og seff mer bilder;)

 

Dotz Mungello 19" & RS6 19" er en slaaaager!

 

Nok en gang, grattis:)

 

Takk. Ja derfor jeg føler disse felgene blir litt oppbrukt. Kikka litt på den nye RS6 felgen da:

 

sr6neu_1.jpg

 

Ellers andre alternativer:

 

r8_1.jpg

 

s5_1.jpg

 

 

Men føler det er vanskelig å vite hvordan det vil bli med de forskjellige. Derfor er MTM felgene kanskje bankers. Og i tillegg er nok kvaliteten betraktelig bedre enn replica felger.

____________________________

2003 Audi A4 1,8 TQS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Men føler det er vanskelig å vite hvordan det vil bli med de forskjellige. Derfor er MTM felgene kanskje bankers. Og i tillegg er nok kvaliteten betraktelig bedre enn replica felger.

 

ja asså, tingen er jo det at hvis du har mye spiler og mellomrom så bør du lakkere kalipperene eller skifte dem ut.

 

Replica felger er det nok dårligere kvalitet på, men hvis du kjører på med orginale da? slik som de nye RS6 feks..

 

Har du sett på Dotz Mugello felgene eller er det helt uinterresant?

http://www.dotz-wheels.co.uk/DOTZ_mugello.htm

Bare pass på at det ikke blir formye krom detaljer på bilen i og med at den er sølv..:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foretrekker orginale audi feilger da det nesten er det eneste som ikke er harry.

Jeg har en lik bil, og jeg har RS6 felger på den og det ser greit ut.

 

Jeg har Audi Concert bose anlegg. Er det omfattende og kostbart og bytte til NAVI?

 

Finnes folk som selger RNS-E second hand. Enten her i norge (finn.no) eller på ebay. Det er meget enkelt å skifte ut. Plug and play. Jeg har dobbel DIN spiller siden jeg har den typen med kasett og 6 cd veksler. Dersom du ikke har dobbel din må en flytte litt på dashbordet (klimaen må helt ned). Dette lar seg gjøre men koster da litt ekstra.

 

7000 kr for enheten med GPS-antenne og alt en trenger har jeg fått tilbud på. Mulig det er billigere på ebay. Men vær obs på å få europeisk versjon.

____________________________

2003 Audi A4 1,8 TQS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Finnes folk som selger RNS-E second hand. Enten her i norge (finn.no) eller på ebay. Det er meget enkelt å skifte ut. Plug and play. Jeg har dobbel DIN spiller siden jeg har den typen med kasett og 6 cd veksler. Dersom du ikke har dobbel din må en flytte litt på dashbordet (klimaen må helt ned). Dette lar seg gjøre men koster da litt ekstra.

 

7000 kr for enheten med GPS-antenne og alt en trenger har jeg fått tilbud på. Mulig det er billigere på ebay. Men vær obs på å få europeisk versjon.

 

 

Ok jeg vurdere e-bay, litt diverse priser der ser jeg. Det er jo flest av den widescreen typen som ikke fantes i 2002, vil den passe på en 2002 modell tror du?

 

1DIN til 2DIN:

Fryktet at man må bytte klima for å få det helt ned siden rammen rundt er skrå. Men man må kanskje ikke det?

 

BOSE:

Hvordan er det når man har bose anlegg? Spiller vel kanskje ikke noen rolle hvis det bare er høytalerene som er forskjellig fra orginal stereo??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår