ola_dunk Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 har en 91 mod. audi 80. 1600 Hva frostveske skal jeg bruke, den røde eller blå-grønne ?? aluminiumstoppen skal vist ha den røde ? hadde tenkt å kjøpe den på biltema-- Man skal ikke blande sammen rød og blå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durmarts Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 I følge instuksjonsboken skal man bruke orginal frostveske fra Audi. Men rød biltemafrostveske funker sikkert det også. Hva du enn gjør så må du ikke blande rød og blå, da vil kjølekanalene tette seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Orginalt er vel den blåe, mens Audi nå satser kun på rød væske, også kalt G12 da den er snillere mot aluminiumstoppene. Riktig at du ikke skal blande rød og blå, da dette vil bli en tjukk grøt. Jeg byttet all kjølevæske på min bil i vår, og så ikke grunnen til å kjøpe rød væske når det er den blå som er spesifisert til min bil. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlie Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 blå, G11, original væske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg