Hmmmm Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Hei! Jeg har vurderer å kjøpe en Supra innen neste sommer, men trenger litt hjelp om ulike navn, merker etc. som er nyttige å vite om. Vurderer å dra til tyskland for å se litt. Men er det ulike navn på bilene, som forteller noe om hvilken side rattet er på? Ser litt på nettet, å det er ikke alle som tar bilde av rattet o.l dashbordet. Har veldig lyst på venstrestilt ratt. Og om det er dyrere, bilen er tross alt ikke billig. Blir 20 til neste år så prisen er veldig viktig. Kort sagt trenger jeg hjelp med alt som er hjelpsomt, som en uerfaren trenger å vite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJensen Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Hei! Jeg har vurderer å kjøpe en Supra innen neste sommer, men trenger litt hjelp om ulike navn, merker etc. som er nyttige å vite om. Vurderer å dra til tyskland for å se litt. Men er det ulike navn på bilene, som forteller noe om hvilken side rattet er på? Ser litt på nettet, å det er ikke alle som tar bilde av rattet o.l dashbordet. Har veldig lyst på venstrestilt ratt. Og om det er dyrere, bilen er tross alt ikke billig. Blir 20 til neste år så prisen er veldig viktig. Kort sagt trenger jeg hjelp med alt som er hjelpsomt, som en uerfaren trenger å vite. hehe d er mange som lure på dette med left and rigth og pris osv. etter som æ har forstått er det ikkje nåkka på navnet til supra som sir. men en fin forkortelse hos bilfolket gjør d enklere (RHD og LHD). men en ting må du vite angående priser osv. er at engangs avgifta er HØY! for den gamle mk3 er d vel 83000,- så noe tillegg er å beregne. prisene på de norske supraene er jo noe høye når de kommer opp i 450000++. de venstre styrte supraene er dyrere pga at de kan registreres i norge og andre land som ikkje kjører på høyre side. en liten smakebit på det jeg kan by på sånn fort og kjapt. spør @lpher om mer kompliserte detaljer;) Siter 00' Lexus IS200 TTE (bruksbil) 92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil) 94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt) 99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt) 01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hmmmm Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Okei. lærte noe nytt nå også:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Jeg har en 600+ hk Supra til salgs. Konvertert til Singleturbo. Det er den eneste Supran som har vært registrert 10 år i Norge, så det blir ikke noe tull med effektavgift som må betales. Nylig EU-godkjent. ..og den har selvsagt manuell kasse. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan gtr Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Jeg har en 600+ hk Supra til salgs.Konvertert til Singleturbo. Det er den eneste Supran som har vært registrert 10 år i Norge, så det blir ikke noe tull med effektavgift som må betales. Nylig EU-godkjent. ..og den har selvsagt manuell kasse. hvor mye selger du den for a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 han har lagt den ut på finn.no og autodb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Jin Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 eneste som har vært i 10 år....??? flere som er det!!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg