Gå til innhold

Felger til min bil! Trenger forslag og litt brainstorming!

Ranger emnet


mabbutt

Anbefalte innlegg

Jeg gir nesten opp. Jeg trenger HJELP!

 

Jeg har lett og lett og lett på nett i et par måneder nå, uten å finne spesielt mye felger jeg vil ha. Føler utvalget er utrolig dårlig.

 

Først og fremst vil jeg ha sorte 18" eller 19" med polert kant, da bilen min er sort og har visse chromedetaljer rundt vinduer osv. De eneste felgene jeg vurderer som ikke er sorte er originalfelgene til IS-F. Det vet jeg blir bra. Og bilen skal selvfølgelig senkes, så ingen "tips" om det trengs...;)

 

Kom med merke, modell og gjerne bilder, så blir jeg fryktelig takknemlig! Jeg vil helst holde meg under 20.000,- for fire felger, men finner dere noe hinsides rått vil jeg gjerne se bilder :)

 

Legger ved et bilde av bilen min. Har foreløpig ikke så mange av den..

 

IMG_5688_skilt.jpg

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wolfrace har jo mange svarte med polert kant?

 

Hvem forhandler Wolfrace? Har du en url til meg? :)

 

sjekk på http://www.gummihuset.se de har mye utvalg

 

sjekk ut ACE - RACE Black de er ganske gromme og har feit kant

 

Ikke verst de der, men jeg skulle hatt litt færre eiker :)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Work Euroline passer bra til sort Lexus..

Eller kunne handla to-delte Bentley-felger (5x112, brukt slingrebolter/muttre) og lakka senteret sort, høyglanspolert ytterringene.. :D

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Kai_G! Trang det poenget på brua ;)

 

Er det noen forskjell på hvilken enhet innpress måles i USA kontra europa? Noen har antydet at offset kanskje måles i tommer i USA, mens det måles i mm her i europa? Hva er sant?

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår