Gå til innhold

Hva slags telefon passer egentlig...?

Ranger emnet


DonHansen

Anbefalte innlegg

I min Octavia RS 2008-modell er det er bluetooth og fabrikkmontert "one size fits all" handsfree - man må sette på et adapter for å tilpasse handsfree'en til akkurat DIN telefonmodell. Jeg har en Nokia N95, men den finnes det ikke adapter til.

 

Bluetooth funker fint, men det er ikke mulig å tømme kontaktlista fra N95'en over i bilens minne.

 

Noen som aner hva slags telefon som faktisk passer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mikael.. skjønner frustrasjonen din. å er minst like frustrert selv. direkte flaut å sitte å ramse opp lista over telefonen som passer til kunder.. de fleste har jo glemt at de aktuelle telefonene existerte:P hehe

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mikael.. skjønner frustrasjonen din. å er minst like frustrert selv. direkte flaut å sitte å ramse opp lista over telefonen som passer til kunder.. de fleste har jo glemt at de aktuelle telefonene existerte:P hehe

 

 

...den er ikke akkurat pen å se på heller, den der plastikkdingsen...frem med sagen! ;)

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte av selger at telefoner som passer til den "koblingen" er old stuff! Skjønner ikke at Skoda monterer noe som er gått ut på dato for lenge siden!?

 

Fordi de planlegger nye bilmodeller flere år før de kommer på markedet, inkludert utstyret. Derfor er alt fabrikkmontert utstyr minst et par år gammelt allerede når bilen er splitter ny, og seff enda eldre når bilen har vært på markedet i noen år.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Låner denne tråden litt.

Jeg har akkurat byttet tlf og prøver å koble til bluetooth, men jeg husker ikke hvilket passord som skal brukes her.

Det var selger som koblet opp min gamle telefon å jeg hvet ikke hvilket passord som blev brukt. Pleier det å være et standard passord, typ: 1234 ?

 

((M))

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår