limtopp Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Heisann:) Må ha meg nye dekk til Fordn min.. Dimensjonen skal være 205/55 16". Har dere noe forslag om billige men greie dekk?:) Har kjørt på ganske billige helårsdekk i 2 måneder nå, så skal vel ikke så mye til for at jeg skal bli fornøyd:p Takker for svar:) Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Disse funker fjell: http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?typ=R-132102&dsco=29 Har de selv på preluden foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 PS. Det er ingenting som heter helårsdekk. Dette er piggfrie vinterdekk, som mister 50% av sin funksjon når det er mer enn 8 plussgrader ute. :) Se for deg hvis du er nødt å utføre nødbrems og har dobbel så lang bremselengde som normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Var vertfall billig, med transport å hele pakka.. :p Hvordan er støynivået på desse da? Og funker de fint i forhold til vannplaning osv? :) Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Støynivået vet jeg ikke da det bråker endel i bilen min fra før. De funker veldig fint på vått føre til å være så billige. Jeg har ikke fått en skikkelig vannplaning med de enda. Men de koster jo 500kr så du kan ikke forvente allverden. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Hvis du har kjørt på piggfrie vinterdekk, så er disse mye bedre om sommeren. Selv om jeg aldri har hørt om merket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BChris Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 http://www.dekkonline.com! Fnntastisk side med billige og gode dekk! har selv Continental PremiumContact2 sommer dekk, 205/50-15,. fantastisk gode dekk, både på vått og tørt føre:) Får nok dekkene i din dim også:) Siter Opel Vectra A 94mod 2.0i 8v (Førstebil) X Yamaha Virago 98mod 125ccm XV (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Ja dekkonline.com så ut som ei kjempe bra side:) Alt var ink. frakt også.. Ingen bakdel det:) Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 billige ja, trege veldig.. tar gjenomsnittelig 2-3 mnd føre dekkene kommer fra Dekkonline.no, jeg og flere kammerater har bestilt dekk defra på forskjellige tidspunkt og dekk de har inne og vi har alle måtte vente 2-3 mnd føre noe skjer og da er ikke de få kronene verdt mye når de yter så dårlig service. Men om du skal ha noe skikkelig billig dekk er det bare og gå på høggeren eller dekksjapppe og høre om regummierte dekk. billig med dritt :P Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 2-3 mnd?? Det var jo litt drøyt.. :p Da blir det jo vinter før dekka kommer:p Hmm Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Det står jo på sida at 2/3 av bestillingen kommer i løpet av 5 arbeidsdager, 86% innen en uke og 99% kommer etter 3 uker. Hvor vidt dette stemmer kan jeg jo ikke svare på:P Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Det tok ikke 2-3 måneder for meg hvertfall. Og da bestilte jeg tilogmed fra den svenske dekkonline. Da tok det 1 uke tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 mulig vi 7 var innenfor det ene prosenten.. men etter min erfaring så gidder ikke jeg og bruke 1 krone på det stedet noe mere. men som sagdt kan hende at alle vi var uheldige med ventetiden.. btw.. tviler ikke på at de svenske er kjappere uansett :P de pleier og være bedre en normenn generelt med service og sånt Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Takker for alle svar:) Vurderer å bare prøve å se:) Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Jeg bestilte fra dekkonline, og der tok det under en uke før jeg fikk dekkene levert på døra. Jeg er storfornøyd kunde der iallefall. Men det er mulig det er noe lengre ventetid på mindre vanlige dimensjoner. Jeg bestilte Falken FK452 215/40-17. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg