fluid Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Flott tiltak! Kjipt at det jeg har av retro-tin ikke er kjørbart for øyeblikket. Gah. Arbeidslyst where art thou? Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 da får vel jeg som president for retro rides komme med en utale for å rense opp i evt missforståelser. Denne klubben har som intensjon og samle og vise frem ett bredt utvalg av litt eldre bil historikk, dvs at alle er velkommne alle biler med retrostuket på plass. vi er i startfasen og retningslinjer vil bli nærmere diskutert mellom oss som driver med denne klubben etthvert, men tanken fra min side har alltid vært som følger: 1. Alle er velkomne, så lenge bilen er datert før 90 (produksjon's start før 90 da) 2. M3speil div plastikk etc er ikke vel ansett på nyere biler spesielt! 3. Kravene til retrostuket er hardere på nyere biler, da eldre biler er ALLEREDE ganske retro i seg selv orginalt 4. Vi er inkluderende mtp stuket og produksjons merker 5. Dette er for folk som er genuint intr i eldrebiler, IKKE kun merker 6. Dette er dratt i gang for oss søm føler at vi ikke faller helt i gatebil kategorien og ikke helt i kunn merkes kategorien 7. Moderniserte biler fra late 80's er ikke akk noe å stille opp med. (les m3 speil, carbon vinger, lexus lamper, stooore chrom felger etc) Videre skal vi prøve å få til bla bane treff osv osv, men som sagt er vi i start fasen, så ting vil ta tid og få på plass, men med dette treffet prøver vi å vise at vi eksiterer og vi er en hyggelig gjeng som har høy tak høyde hva angår bil, stuk og merke. Hva angår retro rides som sjanger, stil, stuk etc etc kan jeg anbefale alle å løpe å kjøpe engelske Retro Cars Mag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 sååå...merca mi var vel godkjent? :) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 som sagt alle er velkommne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Har de fått Retro Cars på Narvesen nå? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Narvesen har Retro Cars. Kjøpte i går Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Knall :) Har de to første, men de fikk jeg i posten. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Ser utifra reglene at jeg kan rusle en tur innom... Trenger nok ikke stikkaksel til opel heller bare ei grov gjengestang... Og fete spacere... :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Ja om været holder seg så tar jeg vel kanskje turen innom:) Felles kjøring fra oslo sentrum til tyrigrava eller no? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
™asn! Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 den S123 er din?likte den jeg as....sett den ett par ganger før på nettet og digger senk og felgene:) Nope, 123´n er ikke min. Allt jeg har av rides står godt om dagen, håper og ha en av de klar til Lørdag, men det skal holde hardt . . . lenge leve autoshite ; ) Siter våga vägra mainstream! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Allt jeg har av rides står godt om dagen, håper og ha en av de klar til Lørdag, men det skal holde hardt . . . lenge leve autoshite ; ) Vi har tau :P Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Vi har tau :P opptil flere:race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
™asn! Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Vi har tau :P Takker, jeg har ladet lakksprøyta med matt grå og er straks klar til attack ! Jeg dukker opp uannsett, spørsmålet er bare i hva . . . Siter våga vägra mainstream! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 har hørt at han her karen kommer, hehe.... http://www.youtube.com/watch?v=I2h5YsgR2Z0& Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 har hørt at han her karen kommer, hehe.... http://www.youtube.com/watch?v=I2h5YsgR2Z0& Da skal vi faktisk vurdere å håndheve reglene litt hardere enn vanlig....:shake :shake Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg