Mission Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hehe, syntes den var ganske lav jeg :P Går nok å senkte den mer ser det ut som på bilde, men spør hvordan den vil bli å svinge da. Om den vil ta borti skjermen? Men ja, sleng på sommerhjula og senkesettet å sett det på lavest mulig så ser man om det vil passe :) Spørs litt hvordan man ser det. om du ser fra fangeren og ned til bakken er det høyt :p er jo en fordel at det går og svinge også, så får se hvordan det blir. Regner med det blir senking til neste helg om settet kommer da :) gleder meg Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Her er også noen felger jeg har sett på: Vertini med 10x20 bak og 8,5x20 foran Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Spørs litt hvordan man ser det. om du ser fra fangeren og ned til bakken er det høyt :per jo en fordel at det går og svinge også, så får se hvordan det blir. Regner med det blir senking til neste helg om settet kommer da :) gleder meg Hehe, det er sant :) Men er spent på å se bilde med senk, litt lettere å se hvordan det vil passe når man ser det live :) Ang felgene, så ser i allefall felg nr 3 veldig bra ut i virkeligheten. Meget pen felg. Sett den på en hvit A4 B7 avant, og det var meget pent :) Skal se om jeg finner bilde av den. Edit: fant bilde av av hvit B8 avant med felg nr 3 Er tilsalgs på finn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hehe, det er sant :) Men er spent på å se bilde med senk, litt lettere å se hvordan det vil passe når man ser det live :) Ang felgene, så ser i allefall felg nr 3 veldig bra ut i virkeligheten. Meget pen felg. Sett den på en hvit A4 B7 avant, og det var meget pent :) Skal se om jeg finner bilde av den. Edit: fant bilde av av hvit B8 avant med felg nr 3 http://cache.finn.no/mmo/8/159/516/68_-545723496.jpg Er tilsalgs på finn Vet nok av den B7'en du snakker om. ;) 19" på den hviten B8'en der ser jeg. Men litt usikker på om jeg liker felgene 100%. Liker de nr 1 eller 4 best av Vertinifelgene. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Stemmer for nr.4 :) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Nr. 1:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hehe, dumt å spørre om råd gitt :p blir ikke mindre forvirret av det i allefall ;) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Nummer 1, helt klart! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Noen PS bilder :) Bilde av Vertinifelg var vanskelig og finne noe som stemte med vinkelen på bilder jeg har av bilen. Så ble likk kødd med hjulvinkler osv der. Pluss at kanten foran er for bred Ps med HR3 i ca 20" og senk Ps med HR4 i ca 20" og senk Ps med Vertini riveria i ca 20" uten senk Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Noen PS bilder :)Bilde av Vertinifelg var vanskelig og finne noe som stemte med vinkelen på bilder jeg har av bilen. Så ble likk kødd med hjulvinkler osv der. Pluss at kanten foran er for bred Ps med HR3 i ca 20" og senk Det så meget bra :D Den bilen jeg sendte link på har forøvrig 8,5*20 og 10*20" i dim på felgene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Det så meget bra :D Den bilen jeg sendte link på har forøvrig 8,5*20 og 10*20" i dim på felgene :) liker mr3 godt jeg også. står litt mellom de og riveria. men er jo to totalt forskjellige felger, så er ikke lett. var det 20" på den? sto 19" i anonsen mener jeg? men leste litt kjapt, så kan være jeg så feil ;) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 har også blitt lovet senkesett til helgen, så da blir den litt lavere på søndag-mandag. og mandag får jeg mest sannsynlig stylinga også. så blir litt testing av den før den blir sendt til lakkering :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 liker mr3 godt jeg også. står litt mellom de og riveria. men er jo to totalt forskjellige felger, så er ikke lett.var det 20" på den? sto 19" i anonsen mener jeg? men leste litt kjapt, så kan være jeg så feil ;) Da synes jeg du burde velge MR3. Ikke ofte man ser slike felger :) Mens riveria felgene, eller felger som er nesten helt like, ser man oftere :) Mente den bilen jeg sendte deg link på på PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Da synes jeg du burde velge MR3. Ikke ofte man ser slike felger :) Mens riveria felgene, eller felger som er nesten helt like, ser man oftere :)Mente den bilen jeg sendte deg link på på PM :) Sant det du sier ja. Om man ser bort fra Mercedeser med nesten like felger orinalt da :p Var litt bedre bilde av felgene du sendte meg ja :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Sant det du sier ja. Om man ser bort fra Mercedeser med nesten like felger orinalt da :p Var litt bedre bilde av felgene du sendte meg ja :) Åj, det ble gromt ja. Ombestemmer meg jeg :P Hehe. Men ja, ble litt lettere å se hvordan det ble :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg