Haansi Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Er det den grillen rundt grøfteren dere tenker på? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 hmm, tror ikke det hadde blitt dumt... Vi får se hva det blir til da. Mulig det ramler innom noen deksel en gang du har litt tid ;) Er det den grillen rundt grøfteren dere tenker på? Jepp. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 ta de av igjen så får jeg lakkert de til uka :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 ta de av igjen så får jeg lakkert de til uka :) Skal se litt på det ;) Bare dømme på litt så det ikke blir for "mye" også. Men tror det blir bra. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Skal se litt på det ;)Bare dømme på litt så det ikke blir for "mye" også. Men tror det blir bra. blir det "for mye" så lakkerer vi de slik som resten av bilen :) får jo også bort strukturen i plasten da Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 blir det "for mye" så lakkerer vi de slik som resten av bilen :) får jo også bort strukturen i plasten da Jepp. Eller så selger møller nye :p Men tror nok det blir best med de i samme farge som grillen jeg. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Vurderte du å beholde ringene i fronten krom? Ville vel passet bra med listene rundt vinduene. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet April 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Vurderte du å beholde ringene i fronten krom? Ville vel passet bra med listene rundt vinduene. Tenkte på det ja. Men vurderer også og få tak i sorte lister og bytte de istede :rolleyes: Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 (endret) Nei, ikke fjern listene, litt chrome må en ha på en Audi. Tror det hadde vært Fett og hatt orginalringene i grillen. Da får du plutselig en konge kontrast på hele bilen ved hjelp av fire ringer og 2 sett vinduslister. Fjerner du listene er jeg redd bilen blir for sort, og det blir fort litt kjedelig etter min mening, men bare et forslag:) Ellers så ser jo bilen som sakt meget bra ut!:happyhappy: btw, har du tenkt på å bygge om eksosen?:) Endret April 17, 2009 av JeanDaniél Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Nei, ikke fjern listene, litt chrome må en ha på en Audi. Tror det hadde vært Fett og hatt orginalringene i grillen. Da får du plutselig en konge kontrast på hele bilen ved hjelp av fire ringer og 2 sett vinduslister. Fjerner du listene er jeg redd bilen blir for sort, og det blir fort litt kjedelig etter min mening, men bare et forslag:) Ellers så ser jo bilen som sakt meget bra ut!:happyhappy: btw, har du tenkt på å bygge om eksosen?:) Usikker på det. Men blir ikke gjort noe med listene enda. Men der er litt fordi de er veldig dyre mener jeg og komme på. Prøvde med blanke ringer i grillen, men synes ikke det ble helt bra :o Eksosen må bygges om ja. Får ikke byttet den midtdelen på fangeren bak før jeg har gjort det :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Allright:) Ja, listene mener jeg å huske koster 15.000,- orginale + montering. Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Lakk vinduslistene sorte da. Var en guide til det på Audizine (var vel på en B7 men allikevel), fungerte kjempe bra det :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Eller få deg sort dekor, så klarer du først å se om det i det hele tatt blir bra, evt rediger deg et bilde i photoshop:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Får se litt på det :) Orginale sorte lister blir i allefall ikke med en gang. Vurdert og legge folie på de, for da slipper jeg og ta de av. Pluss at det kan fjernes om jeg ikke liker det :) Men må nesten få felgene først, så jeg får dømt på hvordan det blir i forhold til de :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Skader nok ikke med litt kontraster heller. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg