Gå til innhold

Hvorfor bli ikke Oplen solgt??

Ranger emnet


CrazyKing

Anbefalte innlegg

Er jo ikke så billig eller da for en vare bil med herpa framskjerm og stygge bakdører.

Kan jo å være att bilder juger å bilen ser ut som ei herv live.

Titta på mye biler i mitt liv der de har vært pene på bilde men fæle som f live.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan kanskje og fjerne at den er eiet av kyndig mekaniker.. ikke for å rakke ned på deg og si at du ikke er kyndig, men jeg, og mangen jeg kjenner som har kjøpt bil av såkalt kyndig mekaniker har funnet mangen "hobbyløsninger" på alvorlige problemer med bilene.. sikkert mangen andre potensielle kjøpere som har samme erfaring.. en venninne som kjøpte seg en audi en gang fikk oppleve bilbrann fordi en "kyndig mekaniker" hadde miklet til noe hobby greier på det elektriske opplegget i bilen..

 

bare et lite tips.. ;)

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er heftelser vil nok skremme vekk folk. Spesielt siden heftelsen er større enn prisen du har satt på bilen.

Det er også varebil, så det kan få folk til å snu seg vekk...

Ligger setene der? For når bilen er 10år gammel koster det ikke å ta de i bruk. (bare reklassifiseringsavgift eller noe sånt), det kan være en liten bonus å nevne.

 

Ellers er det et tøft marked nå. Det mangler ikke på biler tilsalgs, og når man da kommer til slike "minuser" er det lett å gå for en annen.

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får det første, bildene juger ikke, en grunn til at jeg spes har tatt bilde av framskjermen, er ikke er det som er problemet og det at det er restjeld på 88000 som det står i brønnøysundregisteret stemmer jo ikke i det hele tatt. baksetene ligger der og kan settes opp får 11000 eller noe nå.

 

det som er. har ikke fått en eneste mail eller telefon, ingen har vært og sett eller noe. så noe må det jo være?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par ting som slo meg.

 

Riv ut det stygge setetrekket forran.

 

Hvis det koster 11000 å sette opp bakseter hadde jeg gjort dette og heller øket prisen litt og solgt den som 5 seter.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Restgjeld er ikke... ta vekk det. Tror folk bare blir mer skeptisk av den. Behold heller at gjeld slettes ved salg.

 

Skriv opp om baksetene. Såvidt jeg kan se er også beltene på plass, så dette tar bare minutter å ordne. Skriv også at det koster 11k nå, og gratis (så å si...) i 2010.

 

At du har bilde av bulken vil jeg si er positivt. Da forstår folk at du ikke prøver å lure dem.

 

Ellers må du vurdere markedet... Se hva som ligger av liknende biler (størrelse, utstyr, motor) og eventuelt justere prisen.

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår