Dibbern Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Er det ingen andre i Norges langstrakte land som driver å fikser på fiestaer eller? Virker som det bare er jeg som gjør det!? :s Siden jeg la ut de forrige bildene kan jeg vel nevne at jeg har byttet til andre speil, byttet ut frontsettet, fått profflakert "badboy-leppa", fordi det var en kar som var borti bilen min mens jeg var på jobb, så han måtte ut med 11000 for å rette opp en liten bulk og lakkering av hele fronten:D Og satt i originalgrillen igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Hvordan står det til med Fiestaen for tiden? fått gjort noe med den i det siste el? Last opp noen bilder av bilen da ;) Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 joda, jeg har en del problemer med den igrunn. Vært å bytta alle bremsene på den nå, og det var en dyr fornøyelse! Det er ett eller annet som er løst i forstillingen, for den sporer noe helt sinnsykt.Jeg kan holde rattet helt rett frem, og ikke flytte på det, så styrer bilen helt som den vil. Ganske skummelt egentlig. Så får jeg ikke skikkelig turtall på den. Klarer stort sett ikke over 120km/t, og det skal den jo klare. Har jo tross alt hatt den i 175! Når den når et visst punkt på hvert gir så blir det bråstopp, så holder turtallet seg der litt, før det begynner å synke, så jeg blir nødt til å gire ned! Noen som vet noe om dette? Så har jeg for liten dynamo i bilen. Bilen dør nesten når jeg spiller på litt.Noen som vet om det er dynamoer å oppdrive som er mulige å sette på uten å bygge ny plate osv? Skal riktignok sette inn et ekstra 500amp. gelbatteri snart, men da blir jeg nødt til å kjøre så mye før jeg kan spille på skikkelig.. Ellers så har jeg bare bygd ny kasse til de subbene som står i nå..De er ikke spesielt fine sånn som de var på de bildene som ligger her. så nå har jeg bygd sånn at subbene står utovervendt! Ble ganske stilig egentlig.. Det er enda for kaldt å holde på med glassfiber, så det er foreløpig lagt på is! Tok dere den?! hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 fiesta er en genial liten tass:):pray Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Tegningene til den nye midlertidige basskassa mi. Den er ferdig bygd, men fungerte ikke slik jeg regnet med! Det er vel ca slik produsenten mener at den skal være, men etter å ha prøvd stiller jeg spørsmålstegn ved dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Fiesta er tøft:) Har hatt en fieste selv. Har dòg ikke bilde av den på denne pc'en da.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Joda, jeg syns egentlig det er en ganske håpløs bil, men det er bare meg:P Litt artig er det da, siden det ikke er så veldig mange andre som gjør sånn som jeg har gjort med den! Du må få tak i bilder av Fiestan å legge de ut her da!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Da har jeg endelig fått ut fingern å begynt på noe nytt! Nå har jeg vært på biltema å kjøpt meg åpent luftfilter og universaladapter, så nå blir det forhåpentligvis litt finere og kvassere lyd i tyttebæret..Jeg har kikket mye rundt på nettet, og har funnet veldig delte meninger om biltema-filtrene, men det kan jo ikke skade å prøve. Funker det ikke er det jo bare å kjøpe noe annet!:) Bilder kommer forhåpentligvis i løpet av helgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themps Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 glæder mæ til nye biler. fiesta'n va rå :D Siter passat 1997 3b rocky 1985 2L offroad (x) accord 1988 2.0exi vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Tenkte egentlig jeg skulle få satt i nytt filter i går, men her i trøndelag er det så sinnsykt varierende vær, så det ble ikke noe av. Og i morgen er jeg på jobb, så da blir det ikke noe av. men på søndag får jeg forhåpentligvis stå inne hos en kompis å holde på! Da blir det bilder! Skal se om jeg husker å ta bilder av de nye speilene også!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Selv om det var drittvær i dag fant jeg ut at jeg ikke klarte å vente lenger med å sette på luftfilteret, for å høre om det ble bedre lyd og om effekten ville øke! Og etter å ha satt det på ble det ihvertfall bedre lyd, fra 3000rpm og oppover. effekten aner jeg ikke om ble bedre. legger ved et bilde av nye speilene også!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Det sto en ledning med ett eller annet på enden inn i det gamle luftfilterhuset, men jeg aner ikke hva den var til. Kan den ha sammenheng med luftmengdemåleren, og er den viktig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg hadde altfor god tid før jobb i dag, så jeg fant ut at jeg skulle rydde i bilen, og sette inn 2 subber til!:D Måtte desverre ofre ett sett med 6*9 for å få det til da, for jeg låner bort noen forsterkere, så jeg hadde ikke nok til både subber og høyttalere. blir vel så jeg kobler 6*9 rett på spillern etterhvert, men det er så trangt i bilen, så blir ikke med det første. Bilder kommer straks! Ps! subbene er bare midlertidig. så ikke bry dere om at ikke dobbelkassa er trekt, og ledningsrotet!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonlie Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 må begynn å trøkk litt det der no andreas. Regne med at det e litt vekt der å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg