zeeba Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Er dette vanlig på disse bilene eller bør jeg starte å bekymre meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Mye skum eller bare på vegger og i lokket ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Er dette vanlig på disse bilene eller bør jeg starte å bekymre meg? kan komme av oljen du bruker, noen oljer gir ett lysebrunt slimaktig gørr oppe i lokket. mye småkjøring kan også gi samme resultat. prøv en annen olje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeeba Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Mye skum eller bare på vegger og i lokket ? Bare litt gørr i lokket. Det er ikke olje i kjølevannet, og olja på pinnen er også helt ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg