Gå til innhold

1983 Jetta mk1 Alpinweiß

Ranger emnet


TripleBoy

Anbefalte innlegg

Ja, må nok ha noe diff som fungerer..

 

Motoren blir nok svart, fordi det blir et gjennomgående tema i bilen med svart-hvitt! Hvitt motorrom og svart motor og kanskje gassere..

 

 

Er ikke noe poeng for meg å skulle legge seg på 200 hk som et mål! Jeg er sikkert fornøyd med 150. Så lenge den går stabilt og er morsom å kjøre er jeg strålende fornøyd! Blir cruisebil likevel så.. Takk for linkene også, men jeg kan ikke tysk! hehe!

 

Har gått for litt ålreit effekt i a4en min, det får holde!

TripleBoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Om du tenker på noe annet enn det originale til GTI så hadde Scirocco 16V et grovere bak (men likt foran, bortsett fra en bøy for å gå klar av katen). Om bilen hovedsaklig skal brukes til cruising holder de originale mer enn nok. Da tror jeg nok begresninga i større grad ligger i den gunstige gewinden din (som helt sikkert er for bløt bak, i likhet med de fleste andre billiggewinder).

 

H&R og Eibach har også stabstag som er grovere enn de originale.

 

Alternativet er knivstag fra Whiteline, for de med riktig høye ambisjoner.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo bygge om bilen til 16v, men har ikke krengningsstag til GTI liggende.. Så da kan jeg like gjerne kjøpe ettermarkeds, som sikkert ikke er noe dårligere..

 

Lurte på en del ting i forhold til bremser.. Hva er diameteren på bremsene som sitter foran orginalt på 1.5? Hva sitter på en golf 1 GTI? Hva sitter på en golf 2 GTI 8v og 16v? Er det like bremser bak på de to sistnevnte? Hvordan kan jeg lage den kjølinga på bremsene foran som GTI16v har orginalt?

TripleBoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant jeg plutselig ut at jeg skulle pusse noen ronal felger jeg hadde liggende, for det syns jeg er veldig artig! Disse tenkte jeg å lakke gunmetal... Muligens vinterfelger.. Finnes vel ikke gateslicks som passer til 14" og 6" er det vel.. Også pussa jeg litt på innsuget kun på skoy! Synd jeg ikke skal bruke det!

 

 

2916147268_25ce15c20e.jpg?v=0

 

OEM FTW!!!

 

2916147274_7b147d9bcb.jpg?v=0

 

2916147256_2ba4452612.jpg?v=0

TripleBoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår