quattroe Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 har en daue 1,8 quattro a4 1996. koss får eg mer gamp i den uten å legge for mye peng i det?? uten å bytte heile motoren?? siden eg ikkje har turbo så blir dette vanskelig eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Da kan du jo montere turbo;) Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 jepp, monter turbo, koster jo noen få kroner pga at du vil jo helst at bilen skal tåle det oxo, men er garantert verdt det. og fullt mulig:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 eller du kan begynne med kam... Er vel igrunn det billigste for å få mer hester . Ikke uvanlig med 7-12 hk alt avhengig av hva slags kam man velger... http://www.veloxmotor.com er ett greit sted å forhøre seg :) Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattroe Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 ja, må ut med ein masse peng då altså, så hadde vert mye enklere hadde eg hatt turbo:P så eg har et dårlig utgangspunkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durmarts Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Selg bilen. Å begynne å trimme en 1.8 uten turbo blir fort mye dyrere enn å selge bilen og så kjøpe en lik bil med 1.8T motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hvorfor er det ingen som driver med seriøs sugetrim lengre? Skal du ha bil med drøye 200 hk som gruser en Turbobil så det synger etter gjør følgende; - Bytt stempler til noen med høyere komp, og lettere og sterkere råder - Sett på throttlebodies rundt 50mm x4 og riv ut det originale - Monter datasprut som er beregna for throttlebodies - Porte toppen - Sinna kam - Godt grenrør med nøyaktig like lange rør og et 2.5" eksosanlegg - Letta svinghjul. Da skal du ha en bil som virkelig fungerer når alt er mappa og klart! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg