AntonGolf2 Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Hallo.Det starta med at jeg skulle spinne med en litt stor kamerat av meg ved sia av meg så ga jeg for lite gass og da kvalte bilen seg:S når jeg vred om for og starte den igjen så starta den ikke.start motor og allt gikk men den starta bare ikke. Takk på forhånd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Kan være en fordel å nevne hvilken motor det er snakk om.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Det er 1,6 liter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 har du sjekket noe da? har du gnist? kommer det bensin? er umulig å si ut fra din forklaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Får for all del håpe det ikke er reg. reima da. det skjedde med min :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 joda kommer bensin og gnist og det er ikke reima.Tror problemet er tennings modulen hadde samme problemet med en sierra da skjedde det samme men jeg er ikke sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sniffee Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 prøv og sjekk korsn førdelarn står. eg jor dæ samme på en 1.8 og då vridd fettshitn set ennu dn satt godt skrua fast.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AntonGolf2 Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Tror jeg har funnet problemet! kan det være at den pakninga mellom forgasseren og motoren er morken! så den drar inn falskluft osv kan det være problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg