Gå til innhold

hvem har rett

Ranger emnet


janohav

Anbefalte innlegg

Må jeg betale regningen???

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hei, Jeg håper å kunne få svar gjennom dette forumet.

Jeg solgte 10. juli min Audi A4 2003 modell til 138 000,- Bilen hadde en uke før salget vært hos Audi verksted ifm en motorlampe som lyste (det er en sånn oransje motorblokk lampe), og jeg måtte da ut med NOK 4500,- Dagen før kjøperen kom begynte samme lampa å lyse igjen... kjipt kjipt!

 

Men, jeg informerte selgeren om dette og påpekte at lampa hadde begynt å lyse igjen. Vel, vel det var greit for han. Jeg sa til kjøperen at jeg ville høre med Audi verkstedet hva de kunne gjøre siden jeg hadde brukt 4500 for å fikse problemet. Kjøperen kjøpte bilen, og vi skrev NAF kontrakt og krysste av"selges som den er" uten noe mer info at jeg skulle stå for reperasjon av denne lampa.

 

Idag har kjøperen fått pris fra Audi versksted som sier at katalysator har ryket, og at dette koster NOK 9 000,- Kjøperen vil nå at jeg skal betale dette. Er det riktig at jeg skal gjøre det??? Jeg påpekte kjøperen at lampa lyste (før han kjøpsøyeblikket)... Håper dere kan hjelpe meg.

__________________

Jan

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm....

 

Visste han i grunn hva den lampa betydde?.. Forklarte du han hva dette gjaldt?.. hva koster i grunn 9.000kr? å skifte ut den cat. inkl. arb deler og sletting av feilkode til lampa? eller?

 

Hvir lang tid gikk det fra du solgte til han kontaktet deg?

10 juli til i dag?.. Dette får han nokk ta på sin egen kappe...!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår