Gå til innhold

Vinterdekk

Ranger emnet


Thunder

Anbefalte innlegg

Folk bør i så fall sjekke ut http://www.dekkonline.com Der handler jeg mine dekk ifra.

Men det kan være store forskjeller på dekk og funksjon i forhold til forskjellige bilmerker.

Et dekk som er veldig godt til en bil er ikke nødvendigvis godt til en annen bil.

Jeg lurer derfor på hva slags dekk folk her bruker på sin MCS eller hva dem kan anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har merket med dekkonline er at de som regel aldri har de nyeste dekkene, de selger conti contact 2 fortsatt, jeg kikket etter conti vinterdekk hos de, og jeg holdt jo på å lette av stolen når jeg så hvor billige de var, men så kikker jeg nærmere og dekket som de selger er gått ut av modellprogrammet til conti selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nokia hakkapelitta ( sikkert skrive feil her, for det er jo en stund siden jeg hadde vinter dekka på!) disse har funket fjell fint for meg på vinter føre!har hatt samme dekk typer på 2 biler nå og det er berre velstand =)

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genrelt om vinterdekk med pigg kan jeg ikke anbefale Continental sine dekk. De er veldig gode når de er nye, men piggen legger seg på alle deres piggdekk, og blir ganske dårlige med bruk. Nokian sine Hakka dekk er mye bedre på å holde på piggen og hvis du er heldig kan du finne dekk med lima pigg fra Nokian, De er litt dyrere, men absolutt verdt de ekstra kronene hvis du kjører mye på vinterføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår