Rallystx Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Hvor får jeg tak i en nyoverhaldt forsterket TH700 kasse? Noen linker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Ett forslag kan være å ringe Bjørn Andersen, Aurskog på 918 26 072 han har kasser på lager... "Camarocabben" har gode erfaringer der... Ole Ringstad på RATS, i Trøgstad hjelper sikkert... Så har du Graneggen i Trondheim, Åsså kan du vel bare også bestille rett fra USA? Mange muligheter.. Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallystx Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Ett forslag kan være å ringe Bjørn Andersen, Aurskog på 918 26 072 han har kasser på lager... "Camarocabben" har gode erfaringer der... Ole Ringstad på RATS, i Trøgstad hjelper sikkert... Så har du Graneggen i Trondheim, Åsså kan du vel bare også bestille rett fra USA? Mange muligheter.. Takker for d, skal prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Takker for d, skal prøve. Bjørn er vel billigste alternativet, hvis ikke er det beste og billigste usa masse forskjellig, søk litt på forumer og sjekk ut, Rapptor kasse er en type Bowtietransmission er noen andre, gamle firmaer som har hvert med lenge. Se på ebay, men ring bjørn først. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allpro Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Deler til overhaling da? Hva forsterkes på kassene? Trur jeg må prøve en selv, se hvor vanskelig det kan være.. Ebay har mye deler, men ikke sikker på hva som er forsterket, for å tåle ca 350hk, og store dekk.. Siter 2000 Audi TT 2000 Audi A6 1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90 1967 Camaro RS/SS med LS1 snart.. 88 Lj 73 BILGAL !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg