Gå til innhold

toppfarta på bilen din som du selv har skjørt

Ranger emnet


kimmiaudi

Anbefalte innlegg

hei folkens her kan dere skrive hvor fort du har hatt bilen din oppi på nåla(og stå å burne tels ikke) og hva du har klart fra o til 100km\t på hvis du har testet da

skriv type bil\motor\hastighet\fra 0-100 på sek

 

og vennligst ikke noe off topic med. og hva er gøy å lyve hver ærlige nå da:)

for begynne jeg da.(^^,)

 

 

Audi a4 1.8 turbo 255km\t 7 sek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Har hatt 240 på speedo i både E36 328i og S13 med autolat. Men disse kjørte jeg da..

 

Bimmeren drog 0-100 på 7.6 (offesielle tall fra BMW er vell 7.2), mens sx'en dro 0-100 på 8.4 tror jeg (husk at det er autolat).

 

Husk at dette er uoffisielle målinger som kan være unøyaktige og det er missvisning på speedo nå :op:

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens her kan dere skrive hvor fort du har hatt bilen din oppi på nåla(og stå å burne tels ikke) og hva du har klart fra o til 100km\t på hvis du har testet da

skriv type bil\motor\hastighet\fra 0-100 på sek

 

og vennligst ikke noe off topic med. og hva er gøy å lyve hver ærlige nå da:)

for begynne jeg da.(^^,)

 

 

Audi a4 1.8 turbo 255km\t 7 sek

 

 

Går bilen din 0-100 på 7 sec?... Og dette er du helt sikker på?

Og du er fullstendig sikker på at bilen din klarte 255KM/T?... Vet du hvilken fart det er? Og da prater jeg om fart i forhold til bilen din...?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er jævli morsomt er hvor flinke folk er tli å tru hva dem har kjørt?... Jeg har en impreza GT med sikkert 260hk+ på motoren.. og med den har jeg klart max 215-212KM/T på speedo, og den strekka var L A N G ! Hvordan kan da en med 1.8turbo og nasa airforce vinge klare å påsto 255KM/T ??

 

Det meste jeg har vært i på GPS er 252KM/T da speedoen viste nesten 270 i en annen bil.. denne hadde 250hkpå hjula. og dette var på motorveien i frankrike.. det er OGSÅ en vill hastighet å ligge i for å ikke nevne hvor mye plass du trenger for å oppnå denne farta..

Det jeg sikter til er hvor mye luftmotstand det er i bila deres... du skal ha STERK motor for å klare å oppnå en slik fart.. ikke minst lang strekke!

 

tror mange her skal calibrere speedoene sine eller bruke gps om de virkelig vil lure noen... :)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens her kan dere skrive hvor fort du har hatt bilen din oppi på nåla(og stå å burne tels ikke) og hva du har klart fra o til 100km\t på hvis du har testet da

skriv type bil\motor\hastighet\fra 0-100 på sek

 

og vennligst ikke noe off topic med. og hva er gøy å lyve hver ærlige nå da:)

for begynne jeg da.(^^,)

 

 

Audi a4 1.8 turbo 255km\t 7 sek

 

Jeg var ikke klar over at Audi hadde slike fartsmonstre.. ganske utrolige prestasjoner for en 1.8t...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår