Julenisse Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Hei hei, har tenkt på å kjøpe meg denne bakpotta: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XR5101DTM&vg=&vgpath= Vil den passe til bilen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Nei, mest sannsynlig ikke. Diameteren på inngangsrøret er høyst sannsynlig 2,5" og det er ikke standard på 1,8l. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf.H Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 du får kjøp overgang på mekonomen for par hundre kroner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julenisse Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 du får kjøp overgang på mekonomen for par hundre kroner Har de ikke overgang på bsbildeler eller eventuelt en annen nettside? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 seriøst jeg kan skaffe deg så og si prikk lik potte billigere eller i bytte mot orginal bakre potte! fruen liker ikke sin pga bråket Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julenisse Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 seriøst jeg kan skaffe deg så og si prikk lik potte billigere eller i bytte mot orginal bakre potte! fruen liker ikke sin pga bråket Hvor mye skal du ha for den? Er det sånn deilig dyp lyd i den? Passer den rett på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 har du orginal uten noe serlig rust? Den satt/sitter på bilen til fruen og har gjort det siden hun kjøpte bilen =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julenisse Skrevet August 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Skal sjekke under bilen når jeg skal på biltilsynet og omregistrere den i morra, onkelen min har den enda siden jeg skal overta den på onsdag i neste uke. Men det jeg er mest interessert i er om den passer rett på og hvor mye du skal ha for den :) Og hvordan vi eventuelt gjør det med sending/betaling osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 vi kan sikkert ta det på pm ;) skal titte under for å forsikre meg om at gamle eier ikke har sveisa og styra først... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg