volvo 242 dl Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 hesann du. var ikke du på mekke treff hos familien larsen i helga. så noen amazoner der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Great success :D hehe der sto`n :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 hesann du. var ikke du på mekke treff hos familien larsen i helga. så noen amazoner der. Mårn du, jo det stemmer det.. Var der på Lørdagen en tur. Var du der også? Fikk bytta motorfester på skuta, så nå har jeg motorfester ifra volvo 164. Stive som fjell:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkke Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Hei! Hyggelig og kjøre i følge hjem, det blev bra med motorfestene? -Niklas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Hei!Hyggelig og kjøre i følge hjem, det blev bra med motorfestene? -Niklas Heisann! Ja det var moro å kjøre kolonne :D Motorfestene var helt knall, litt mere vibrasjoner i karosseriet men.. Du får lage deg en tråd om bilen din da;) Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 ååå så pen Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 ååå så pen hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunder-hansi Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 fin bil du har:D Ser du vil ha speed-shifter, er vist ikke noe å satse på. men jeg har en overgang til m40 kasse, bare å montere på kassa, så har du kort girspak. (sånn som går under bilen, spakstell forlenger) Siter 79' Volvo 244. 02' Volvo V70 Ocean race Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 takk:D Hørt at det fungerer ganske bra jeg men. Har en nabo som kjører nostalgi rally med Amazon, og han har speed-shifter. Men selvfølgelig fungerer kort spak bedre, ser bedre ut også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunder-hansi Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 yeah;D funkerer gjør det helt sikkert;D far mi hadde det i en pv engang, å han sa at det trengte å strammes ganske ofte, å at det var litt værre å få den igir til tider;) men er jo ikke allverden å lage seg selv å prøve det der eller da;D når du lager selv kan man jo velge hvor lang den skal være å diverse;D Siter 79' Volvo 244. 02' Volvo V70 Ocean race Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Vakkert! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
real power Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 fin bil du har der:) har du fått bytta motor enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 fin bil du har der:) har du fått bytta motor enda? Har ikke det gitt. Førstegangstjeneste som gjelder for tiden. Motorbytte blir ikke prioritert før til vintern, trenger bil å bruke når jeg er på perm vettu, så da får den gamle motorn stå i ut sesongen. Fant et par bilder av bensinpumpa og noen brukte støtstenger og ventilløftere jeg fikk med når jeg kjøpte toppen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 VEEEELDIG fin Amazon:P Keep Up The Good Work! Hvilken motor skal du kjøpe? Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg